חיפוש באינדקס עסקים

אינטימה מציגה קולקציית בגדי חוף

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 יוני 2009

 

רשת אינטימה מציגה את קולקציית בגדי חוף לעונת קיץ 2009 המאופיינת במראה צעיר, סקסי ואופנתי, בהדפסים משגעים ובדגמים חלקים וכללת שלוש קבוצות מסוגננות.

  • מראה קבוצת ילדות הפרחים
    קבוצה של בגדי חוף בהשראת סגנון ה"היפי שיק", במראה צעיר עם דפוסים של פרחים, משבצות, אינטימה מציגה קולקציית בגדי חוף. צילום: ניר יפה.פסים ופרפרים בצבעוניות עזה של צהוב, טורקיז, סגול, כחול, אדום, ורוד פוקסיה וירוק.
    במראה ילדות הפרחים ניתן למצוא גזרות חדשות באינטימה כגון גופיית סטרפלס עם קשירת קולר, שרוול דייגים מבד ויסקוזה רפוי ומשוחרר ועוד. קבוצת ילדות הפרחים כוללת גם פריטי הלבשה מבד מגבת, כמו מכנסונים חלקים ממגבת, שמלת חוף מפוספסת עם כיסים וכתפיות ושמלות סטרפלס.

  • מראה פאנקי קולור
    מראה מדליק בהשראת שנות ה-80, בעל מראה נקי, צבעוניות חלקה וחזקה, מראה גרפי וגזרות אייטיז.
    במראה פאנקי קולור ניתן למצוא אוברולים קצרצרים, שמלות סטרפלס, וחולצות קצרות מבד French Terry.

  • מראה ציפור המדבר
    מראה בהשראת המדבר, החול וטיולי השטח. בקבוצה שולטת צבעוניות מעולם הטבע: גווני חום שקופים ועדינים, צבעי קוראל וגוונים טורקיז וירקרקים.
    במראה ציפור מדבר ניתן למצוא טוניקות פרחוניות בגזרת אמפייר ומגוון גופיות רפויות. בנוסף ניתן למצוא גם מכנסי פשתן ארוכות וגם באורך 7/8 עם גימור גומי רחב וגם שורטים סקסיים מכותנה בהדפס פסים ומשבצות.

     

מחירי קולקציית בגדי חוף של אינטימה: גופיות: 39.90 – 119.90 ש"ח, חולצות: 49.90 – 139.90 ש"ח, שמלות: 89.90 – 179.90 ש"ח, מכנסיים: 49.90 – 169.90 ש"ח, חצאיות פראו – 99 ש"ח.

אינטימה מציגה קולקציית בגדי חוף. צילום: גיא כושי ויריב פיין.
אינטימה מציגה קולקציית בגדי חוף. צילום: גיא כושי ויריב פיין.

 



עמוד זה נצפה: 498 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור