חיפוש באינדקס עסקים

שוויון בין המינים

פורסם מאת: בתאריך: 5 נובמבר 2012

דני צ’רבוננקו מתמודד מס’ 7 ואלמוג שחר מתמודד מס’ 4. צילום: אביב שירןתחרויות היופי בישראל התמקדו מאז ומתמיד ב" מין היפה" – הנשים,החל מתחרות כמו תחרות מלכות היופי, נערת השנה, דרך תחרות היפה והמלאה, תחרות הפנים של ישראל ועוד רבות אחרות.

השנה, תתקיים לראשונה, תחרות יופי המתמקדת גם "במין החזק" – הגברים! במסגרת תחרות "נער ונערת השנה של חיפה והצפון", שתיערך בגרנד קניון, בחיפה, יוכתרו נער ונערת השנה של אזור חיפה והצפון לשנת 2013, שיזכו בחוזה דוגמנות לשנה,בסוכנות דוגמניות (יולי).

התחרות תתקיים ביום שני ה- 26.11.12 בגרנד קניון בחיפה, ותכלול 8 נערים ו- 16 נערות שיתמודדו על התואר הנכסף, ביניהם: נער ונערה ממשפחות דתיות מצפת המגיעים בכל יום שישי לחזרות בחיפה, בר כהן, בנו של שחקן מכבי חיפה לשעבר יניב כהן, נערה המתגוררת בהוסטל "אחוזת ילדים" ועוד..

 

לדברי ישראל סביון, מנכ"ל גרנד קניון חיפה: "תחרות נערת השנה של חיפה והצפון היא מסורת בת 13 שנים, שמטרתה לעודד ולקדם את תחום היופי והדוגמנות באזור הצפון.

השנה, החלטנו לתת הזדמנות שווה לשני המינים להיחשף, לזכות בחוזה דוגמנות ולהגשים את חלומם. עולם היופי הישראלי זקוק לדוגמנים ישראלים כמו גם לדוגמניות. זכייה בתואר הנכסף יכולה להוות פריצת דרך משמעותית לזוכים משני המינים."

 

 

 

מימין - בר כהן מתמודד מס’ 2 ורפאל ריס מתמודד מס’ 1. צילום: אביב שני
מימין – בר כהן מתמודד מס’ 2 ורפאל ריס מתמודד מס’ 1. צילום: אביב שני



עמוד זה נצפה: 393 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור