חיפוש באינדקס עסקים

דוגמנים ליום אחד

פורסם מאת: בתאריך: 27 מרץ 2017

כ – 35 ילדי עובדי/מנהלי רשת אופנת סולוג התרגשו במיוחד, הם אלה שנבחרו לככב כדוגמנים על המסלול,  בתצוגת האופנה שנערכה לרגל השקת קולקציית אביב קיץ 2017 של מותג אפנת הילדים סולוג.

 
האירוע נערך  בלה לה לנד,  בחוף גורדון בתל-אביב, במסגרת זו הציגו ילדי עובדי החברה באווירה קיצית, אופנתית ונוחה את הקולקציות השונות לבנות ולבנים שכללו בין היתר: בגדים חגיגיים לבר/בת מצווש ואירועים נוספים, בגדי חג, בגדי ג’ינס ודנים השייכים לקולקציית האינדיגו, בגדים המאופיינים בצבעוניות פסטלית עם פרטי טאי דאי רבים מקולקציית הסאמר דיי ועוד. 
 
הילדים של עובדי מנהלי סולוג. צילום- אלעד גוטמן
 
בין הילדים שצעדו על המסלול בלטו: ליהי בת ה-8 ביתה של המעצבת הבנים של סולוג  גילי דבוש, זיו בת ה-10 בתו של דן איתמר סמנכ"ל תפעול של רשת סולוג, אוראל בת ה-11 בתה של יולי שרעבי מנהלת המחסן, עמית בת ה-8 ביתה של זהבית בהדני מהנהלת החשבונות, יואב בן ה-9 בנו של אריק תמם מנהל אזור ועוד.
 
סיגל כספי סמנכלית שיווק בריל, שמעון בוסקילה מבעלי קבוצת בריל, יעל אמסלם
 
בפינאלה של התצוגה הצטרפו הורי הילדים שהם בעצם עובדי/מנהלי רשת סולוג, בראשם שמעון בוסקילה מבעלי קבוצת בריל, יעל כספי סמנכ"לית שיווק בריל, דן איתמר סמנכ"ל תפעול בריל ומנהלת המותג יעל אמסלם ועוד עשרות עובדים שצעדו בגאווה רבה לצד ילדיהם.
 
הילדים של עובדי מנהלי סולוג. צילום- אלעד גוטמן
 
שמעון בוסקילה מבעלי קבוצת בריל פתח את האירוע ואמר: "אנו רואים בעובדי/מנהלי רשת סולוג ובני משפחותיהם, חלק בלתי נפרד מהפעילויות והעשייה היום יומית שלנו.
 
אז למה בעצם לא לשתף אותם גם בחוויות כמו להיות חלק מהשקת הקולקציה החדשה?.
ראינו כמה ההתרגשות רבה גם בקרב ההורים וגם בקרב הילדים ואנו שמחים על כך". 
 
הילדים/הדוגמנים ליום אחד, שאלו בסוף התצוגה מתי מתקיימת התצוגה הבאה ובקשו שלא ישכחו לפנות אליהם שוב בכדי לקחת בה חלק. … 
 
הילדים של עובדי מנהלי סולוג. צילום- אלעד גוטמן


עמוד זה נצפה: 554 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור