חיפוש באינדקס עסקים

סיגל שחמון בלייף סטייל

פורסם מאת: בתאריך: 18 מאי 2017

סיגל שחמון נבחרה כפרזנטורית חברת שניר לייף סטייל

 
שניר לייף סטייל הינה חטיבה  חדשה שהוקמה ע"י חברת שניר נדל"ן המעניקה סיוע במכירת דירות ושירותי סטיילינג  לדירה 
 
חברת שניר, המתמחה בשיווק נדל"ן למגורים ומסחר, בבעלותו של איש הנדל"ן  ניר שמול,  בחרה במנחת הטלוויזיה והשחקנית סיגל שחמון, להיות הפרזנטורית של החטיבה חדשה שהקימה – שניר לייפ סטייל המציעה ללקוחות החברה, סיוע במכירת דירתם, ובסטיילינג לדירה החדשה.

סיגל שחמון כפרזנטורית,  שבשנתיים האחרונות עוסקת בעיצוב בתים, תייצג את חברת שניר לייפ סטייל בין היתר בפרסומים בעיתונות הכלכלית, במדיה הדיגיטלית ובמדיה החברתית.
 
עוד תכלול הפעילות עם סיגל שחמון ייצוג בכנסים, בירידים ובארועים שתערוך חברת שניר, בפעילות ברשתות החברתיות וכן בפעילות יחסי ציבור. 
 
לדברי ניר שמול מנכ"ל חברת שניר: "החברה  מתכוונת להשקיע בשנה הקרובה  כ 1 מיליון  בפרסום, מיתוג ושיווק הנכסים באמצעות קמפיין רחב עם סיגל שחמון".
לדבריו: "אני לא מכיר בארץ חברה מהסוג שלנו אשר גייסה פרזנטורית לפעילות השיווק ועל כן אני בטוח שהפעילות עם שחמון תבלוט בנוף הנדל"ן הישראלי". 
 
סיגל שחמון עם ניר שמול צלם תומר פדר
 
עוד מסר שמול: "הקמנו מחלקה חדשה המסייעת ללקוחות במכירת דירותיהם (מיד שנייה) ,לאחר שבמהלך עבודתנו ברחבי הארץ ובעקבות סקרים שאנו עורכים מדי חודש, הגענו למסקנה כי קיים רצון אמיתי ומבוסס של לקוחותינו לקבל מאיתנו סיוע במכירות דירותיהם.
 
עוד התרשמנו כי זהו שירות שיסייע ללקוחותינו במעבר לרכישת דירה חדשה.  
מהלך זה שם את  חברת שניר כ – ,one stop shop בה יוכל הלקוח לקבל במקום אחד את כל הנחוץ לו למעבר לדירה חדשה.  
 
בהמשך נציע שירות זה גם לציבור הרחב. 
 
לדברי שמול: "סיגל מסמלת עבורנו דמות מייצגת לאישה עצמאית, חזקה, מובילה, מועצמת המסייעת לקהילה.
אין ספק שכישוריה, כמו גם נסיונה  מזה שנתיים בתחום עיצוב הבתים,  יסייע לנו להגיע ליעדים המקצועיים שלנו".

לדברי סיגל שחמון:  "כמעצבת בתים, תחום שבו אני עוסקת בשנתיים האחרונות, אני מבינה את ההשפעה של בתים מעוצבים על אלה הנוכחים בהם, ולכן תפקידי כפרזנטורית של שניר לייף סטייל מהווה מסגרת מתאימה ומשלימה לעיסוק זה". 
 
הקמפיין הראשון עם סיגל שחמון, יעלה בסוף חודש מאי ויכלול סדרה של קמפיינים שונים, על פי מגוון הפרויקטים שיושקו  ברחבי הארץ. 
 
סיגל שחמון צלם תומר פדר


עמוד זה נצפה: 538 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור