חיפוש באינדקס עסקים

גרלן בקולקציית איפור חורפית

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 נובמבר 2011

גרלן בקולקציית איפור לחורף 2011-2012 אוליבייה אושמזו, מוביל מגמות איפור בעולם ואשף הגוונים, הצבעים והמרקמים של מותג האיפור הבינלאומי גרלן קובע: בסתיו – חורף 2011/12 חוזרים לקלאסיקה הנצחית !

אושמזו קובע – בחורף 2011/12  חוזרים לקלאסיקה,  מתרחקים מן המגמות העונתיות ומעניקים לכל אשה כלים להבליט את אישיותה וטעמה.אושמזו, המנהל האומנותי של "גרלן" ומוביל המגמות הלוהטות ביותר בעולם האיפור,  נחשב לגאון יוצר  ואומן בזירת היופי העולמית ואחד המומחים המוערכים והמובילים בעולם, בתעשיית האיפור. החזון שלו- כל אשה יכולה להיות יפה יותר. המשימה שלו- ליצר עבורה את האמצעים המלהיבים והאפקטיביים ביותר לשדרג את יופיה.
המראה והיופי הקלאסי על פי אושמזו , עונים ל-3 קריטריונים בסיסיים, המעניקים ליופי  את הלוק הקלאסי  –  עור במראה טבעי, עיניים מודגשות, ומביעות ושפתיים – מלאות, אדומות, בולטות ומודגשות, כי החורף הזה, "גרלן" מעניק לך את כל הכלים  ל"המציא את עצמך " מבלי להיות "קרבן" אופנה, לצד מגמות קפריזיות מתחלפות ועונתיות.

דוגמנית העל נטליה ודיאנובה, משמשת  כפרזנטורית מעוררת השראה , אייקון של יופי קלאסי , מציגה לסתיו הקרוב את המראה  הקלאסי של גרלן לסתיו 2011    המאפשר לכל אשה לבחור את המראה הקלאסי שלה.



עמוד זה נצפה: 515 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור