חיפוש באינדקס עסקים

ג’רארד פיקה נבחר לפרזנטור של MANGO HE

פורסם מאת: barosh בתאריך: 27 פברואר 2011

ג’רארד פיקה ל-MANGO HE. צילום: פרנצ’סקו קרוזיני.הכדורגלן הספרדי הבינלאומי ג’רארד פיקה (Gerard-Pique`) נבחר לפרזנטור של מותג האופנה לגברים הבינלאומי MANGO-HE. פיקה חתום על חוזה לשני העונות הקרובות של המותג ויככב לצידה של הפרזנטורית סקרלט ג’והנסון.

פיקה חתם על החוזה עם מותג האופנה הגברי בו יככב בעונה הנוכחית אביב קיץ 2011 ובעונה הבאה, סתיו חורף 2011-12 ויהיה הפנים החדשות של החברה.

הצלחה ומקצועיות היו שתי התכונות המובילות בחיפוש של מנגו אחר הכדורגלן הצעיר, שהיה חלק מהנבחרת המנצחת במונדיאל שנערך ב-2010 בדרום אפריקה.

פיקה מייצג את מה שהציבה לה למטרה החברה: צעיר וחסר דאגות, בעל סטייל אישי ואישיות ייחודית. פיקה נולד בברצלונה בשנת 1987 למשפחה מהמעמד הבינוני. הוא התאמן ככדורגלן בקבוצת הכדורגל של ברצלונה יחד עם שחקנים מובילים אחרים כגון: ליונל מסי ו-Cesc-Fàbregas.

את הופעתו הראשונה עשה ב-2005 במדי מנצ’סטר יונייטד. מאוחר יותר חזר לקבוצת ברצלונה, הקבוצה בה הוא משחק גם היום ואשר זכה בפרסים ותארים רבים.

המותג MANGO-HE, שעד היום בחר בדוגמנים צעירים שהובילו את הקולקציות השונות, משנה את האסטרטגיה ובוחר בפרזטורים בעלי פנים מוכרות, אשר יככבו במסעות הפרסום והקמפיינים השונים של המותג.



עמוד זה נצפה: 517 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור