חיפוש באינדקס עסקים

איזבלי פונטנה – MANGO

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 מאי 2011

איזבלי פונטנה - MANGOהדוגמנית הברזילאית איזבלי פונטנה, נבחרה להוביל את קמפיין סתיו חורף 2011 של מותג האופנה הספרדי MANGO. החברה בחרה בדוגמנית להיות הפנים החדשות אשר יובילו את הקמפיין, בשל יופייה יוצא הדופן והייחודי והמראה הטבעי. הסטייל הייחודי שלה מייצג את האידיאל הנשי שמנגו רוצה להלביש: אישה אורבאנית, קרייריסטית ועצמאית.

איזבלי פונטנה, אשר נולדה בקוריטיבה שבברזיל הינה אחת דוגמניות המובילות בעולם בימים אלו. היא הובילה קמפיינים פרסומיים מובילים בינלאומיים כגון: רוברטו קוואלי, אוסקר דה לה רנטה, לואי ויטון, ארמאני ג’ינס ומותגים מובילים נוספים והצטלמה על ידי הצלמים המובילים בעולם, בהם: סטיבן מייזל, דיוויד סימס, מריו טסטינו, מרט אלאס ומרכוס פיגוט, אינז ואן למסווירד וצלמים רבים אחרים וכן הופיעה במגזיני האופנה היוקרתיים והנחשבים ביותר בעולם. בשיתוף הפעולה החדש עם מנגו, מחליפה איזבלי פונטנה את הפרזנטורית סקרלט ג’והנסון, שהייתה הפנים של המותג בארבע העונות האחרונות.

מתחילת דרכה של החברה, מנגו בוחרת בפנים מוכרות שיובילו את מסעות הפרסום שלה. דוגמניות כגון פנלופה קרוז, מילה גוגוביץ’, ליזה ג’אגר, קרולינה קורדובה, נעמי קמבל, אווה הרציגובה, אינס ססטרה, קלאודיה שיפר, כריסטי טרלינגון ודיאן קרוגר, הובילו קמפיינים שונים של המותג במהלך השנים. זוהי אינה הפעם הראשונה שאיזבלי פונטנה משתפת פעולה עם החברה.

היא דגמנה  בתצוגת האופנה של מנגו בקולקציית אביב קיץ 2011 שהתקיימה במדריד. בעונה זו, ממשיך שיתוף הפעולה עם הדוגמנית, אשר פתחה את תצוגת סתיו חורף 2011 שהתקיימה בסופ"ש האחרון בפריז, צרפת.

 



עמוד זה נצפה: 633 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור