חיפוש באינדקס עסקים

ג'ניפר לופז בקולקציית נעליים חדשה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 יוני 2018

קולקציית הקפסולה של ג'ניפר לופז נוחתת בישראל

ג'ניפר לופז (48), כבר עשתה את הכל ב-20 שנות הקריירה שלה, שיחקה בסרטים מצליחים, הוציאה שירים שהגיעו למקום ה-1 במצעדים העולמיים, הייתה שופטת בתוכנית הטלוויזיה אמריקן איידול האמריקאי ואף עיצבה קו בגדים משלה.

שואו אוף קולקציית קפסולה של ג'יי לו לגאס מחיר 499.90 שח צילום יחצ חול (16)

לופז הידועה כ-ג'יי לו חברה אל מותג נעלי היוקרה האהוב עליה GUESS ( גאס ) ועיצבה קולקציית קפסולה של 5 זוגות נעליים בלבד, במהדורה מוגבלת, ואף הצטלמה לקמפיין. לדברי ג'ניפר לופז: "הקולקציה עוצבה בהשראת כוח נשי ומציגה את האופי הנשי: החזק והעוצמתי לצד סקסיות ובטחון.

שואו אוף קולקציית קפסולה של ג'יי לו לגאס מחיר 499.90 שח צילום יחצ חול (7)

המהדורה המוגבלת של הקולקציה מגיעה החודש לישראל והיא תשווק בלעדי ברשת נעלי SHOW/OFF המאגדת את המותגים הבינלאומיים המובילים: גאס, מארק פישר, אן קליין, קנדל וקיילי ובנדולינו.

הקולקציה מיועדת  לנשים האוהבות להרגיש בעניינים, חזקות, מתוחכמות ובעיקר לפאשנסטיות ומכתיבות אופנה. בכל חמש הזוגות ניתן לראות את הטאץ' האישי של ג'יי לו: נעלי עקב עם קשירה בקרסול בפרינט שחור לבן ללוק רומנטי, נעלי עקב בצבע לבן להשלמת לוק אלגנטי ויוקרתי, נעלי עקב עם אבזם בקרסול מעוטרות בפייטים בצבע רוז גולד ללוק נוצץ ועוצמתי, נעלי עקב מעוטרות בדמוי יהלומים, המילה לאב, כוכבים ועיטורים נוספים לנועזות ונעלי עקב עם רצועות עדינות בצבע בז' למראה מוקפד ואלגנטי.

 קפסולה של ג'יי לו לגאס מחיר 499.90 שח צילום יחצ חול (8)שואו אוף קולקציית קפסולה של ג'יי לו לגאס מחיר 499.90 שח צילום יחצ חול (8)שואו אוף קולקציית קפסולה של ג'יי לו לגאס מחיר 399.90 שח צילום יחצ חול (11)

קולקציית הקפסולה שומרת על הסטנדרטיים הגבוהים של המותג ועשויה מחומרים איכותיים תוך שמירה על הפרטים הקטנים ודאגה לנוחות מקסימלית.

שואו אוף קולקציית קפסולה של ג'יי לו לגאס מחיר 399.90 שח צילום יחצ חול

שואו אוף קולקציית קפסולה של ג'יי לו לגאס מחיר 499.90 שח צילום יחצ חול (1)



עמוד זה נצפה: 1,050 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור