חיפוש באינדקס עסקים

ג’נוארי ג’ונס – VERSACE

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 מאי 2011

ג’נוארי ג’ונס - VERSACE. צילום: קרייג מקדין.השחקנית ג’נוארי ג’ונס, כוכבת הסדרה MADMAN, נבחרה להוביל זאת העונה הראשונה את קמפיין משקפי השמש והראייה העולמי של בית האופנה VERSACE עבורו השתכרה סכום המוערך בשני מיליון דולר.

זאת העונה הראשונה שג’ונס תוביל את בית האופנה האיטלקי, המונהג על ידי המעצבת דונטלה ורסאצ’ה, כאשר בעונה הקודמת הובילה אותו ג’ורג’יה מיי ג’אגר, בתם בת ה-17 של מיק ג’אגר וג’רי הול.

ג’נוארי ג’ונס נחשבת כיום לאחת השחקניות היפות והמבטיחות בתעשייה העולמית, וקנתה את תהילתה דרך ארבעת העונות של הסדרה המצליחה MADMAN בה שיחקה את בטי דרייפר, הדמות הנשית המובילה הנשואה לדון דרייפר, הלא הוא השחקן ג’ון האם, כוכב הסדרה.

בעקבות יופייה עוצר הנשימה, המזכיר באופן מפתיע את גרייס קלי המנוחה, הפכה ג’נוארי לאייקון אופנה.

במקביל, מופיעה ג’נוארי ג’ונס באופן תדיר על שערי מגזיני אופנה וכתבות אופנה נרחבות ברחבי העולם, כאשר היה זה צפוי כי בית אופנה מוביל יחטוף אותה בסופו של דבר לייצג אותו ברמה רשמית.

במסגרת הקמפיין הפרובוקטיבי של VERSACE, מצולמת ג’ונס בשחור-לבן כשהיא עונדת אך ורק את משקפי המותג מקולקציית אביב קיץ 2011 הנוכחית.

ג’נוארי ג’ונס מציגה מגוון רחב של מודלים אופנתיים וגדולים, בגוונים שולטים של שחור, לבן וחום קלאסיים לצד צבעים עזים יותר כסגול, אדום, זהב וכסף.

 VERSACE



עמוד זה נצפה: 543 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור