חיפוש באינדקס עסקים

גלי – נעלי נשים קיץ 2009

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 מאי 2009

 

רשת נעלי גלי מציגה קולקציית נעלי נשים לעונת קיץ 2009. קולקציית נעלי נשים לעונת קיץ 2009 של נעלי גליגלי - נעלי נשים קיץ 2009 עשירה בדוגמאות וצבעים המותאמים לכל אחת: גווני הפודרה והספארי השקטים לצד צבעים עזים עקבים מוגזמים לצד סנדלים מינימליים שטוחים ונעלי נוחות אופנתיות וקלאסיות. בקולקציה ניתן למצוא חמישה טרנדים אופנתיים מובילים:
Nautica – טרנד היאכטות הפופולרי בצבעוניות הטרנדית במיוחד השנה של כחול, אדום ולבן, בהשראת בגדי המלחים. בקבוצה זו ניתן לראות פלטפורמות קש בסגנון פיפ טואו בצבעי כחול נייבי ואדום בגימור סרט לבן.
Oversized – טרנד של מידות מוגזמות אשר בקיץ הקרוב ניתן לראותו לא רק בבגדים הרפויים הגדולים ממידות הגוף אלא גם בנעליים ובסנדלים: פלטפורמות גבוהות ומוגזמות, עקבי "צ’אנקי" ועוד.
גלדיאטור – טרנד שממשיך גם השנה ומתאפיין בסנדלי ונעלי רצועות וגבוהות המטפסות במעלה הרגל. הדגם הבולט ביותר של טרנד זה בקולקציית הנשים הוא סנדלי גלדיאטור שחורות עם עקבים קטנים המטפסות עד הברך ומשובצות ניטים קטנים בזהב משופשף.
טרופיקנה – הטרנד הלוהט של קיץ 2009, פרחים מכל הסוגים ובכל הגדלים. מקבוצה זו ניתן למצוא בקולקציה פלטפורמות קיציות עם סוליית קש מעוטרות ברקמת פרחים צבעוניות בסגנון פולקלור. בנוסף ניתן לראות עקבים ופלטפורמות עם הדפסי פרחים צבעוניים עליהם וסנדלי אצבע שטוחות עם עיטורי שושנים גדולות בצהוב, ורוד ואדום.
ספארי – צבעוניות טבעית של גווני גוף, פודרה וחול. צבעי הספארי-החומים, השקטים, החאקי והבז’ נוכחים בקבוצה זו בגדול וניתן לראות גם שימוש בחומרים טבעיים כמו קנבס, שעם ועץ.
טווח מחירים: 119.90-239.90 ש"ח
כמו בכל שנה רשת גלי מציעה נעלי נוחות של המותג האש פאפיס ומציעה נעלי וכפכפי נוחות מעור איכותי מתוצרת איטליה. הקולקציה מציעה כפכפים עם סוליית טבע בשילובי רצועות זהב, ברונזה, שחור ולבן בעיטורי תפרים צבעוניים, אבזמים ופרחים, סנדלי עקב עם רצועות בסגנון קלאסי, סנדלי אצבע בסגנון רטרו ועוד.
טווח מחירים נעלי נוחות: 199.90-279.90 ש"ח.

גלי - נעלי נשים קיץ 2009
גלי – נעלי נשים קיץ 2009. צילום: עידו לביא.

 



עמוד זה נצפה: 514 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור