חיפוש באינדקס עסקים

מותג האופנה twentyfourseven

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 אפריל 2008

 

מותג האופנה twentyfourseven

מותג האופנה twentyfourseven יוצא בקמפיין אינטרנט ייחודי לרגל השקת קולקציית אביב-קיץ 2008. הקמפיין נערך באמצעות Y&R אינטראקטיב מקבוצת שלמור אבנון עמיחי Y&R והיקף ההשקעה בקמפיין עומד על 100,000 דולר. במסגרת הקמפיין יהפכו הגולשים ובעיקר הגולשות להיות הסטייליסטים של המותג ולהלביש את הדוגמנית מותג האופנה twentyfoursevenהבינלאומית והפרזנטורית של twentyfourseven , לירז דרור, מבין מבחר הדגמים של הקולקציה המוצגים בקמפיין. במקביל יוכלו הגולשים להיכנס לקטלוג המותג שעוצב כ- road trip אינטראקטיבי ולצפות בקולקציה המלאה של המותג.
לראשונה בקמפיין אינטרנט נעשה שימוש בבאנר שמתעדכן בזמן אמת, לפי הבחירה של הגולש האחרון שעיצב אותו, וזאת על ידי מערכת עדכונים מיוחדת ששומרת ומציגה את הנתונים בו זמנית. שזה חידוש בתחום האינטראקטיב.
עוד במסגרת הקמפיין תתקיים הגרלה שבה כל מי שיצטרף למאגר הלקוחות של המותג דרך האתר, יוכל לזכות בסט לבוש מלא של twentyfourseven.
לדברי סרג’ דרעי, מנכ"ל Twentyfourseven: "קמפיין האינטרנט הינו חלק מאסטרטגית המותג המאפשרת לכל לקוחה למצוא את זהותה האישית, להביע את עצמה ולהיות מעורבת בכל שלב בחיי המותג. מהלך זה מהווה נדבך נוסף בחיזוק מעמדו כמותג מוביל התפור למידותיהן ולרצונותיהן של הלקוחות."
רשת האופנה Twentyfourseven הוקמה בשנת 2007 ע"י חברת רנואר. מדובר במותג אופנה חדש הפונה לדור ה-Y: קבוצת גיל המתאפיינת בקצב חיים מהיר ואינטנסיבי מסביב לשעון, שגדלה בסביבת האינטרנט, מתעדכנת ומעורבת  on lineבכל המתרחש. המותג הושק בתחילת 2007 בד בבד נפתחו בארץ כ- 15 סניפים חדשים. עד סוף שנת 2008, תפתח הרשת כ-25 סניפים בישראל.



עמוד זה נצפה: 468 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור