חיפוש באינדקס עסקים

גולף – קולקציית נשים סתיו חורף 2010-11

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 אוגוסט 2010

 

רשת האופנה גולף מציגה קולקציית נשים לעונת סתיו חורף 2010-11 בהשראת איקונות אופנה של העשור האחרון. הקולקציה המורחבת והמוקפדת נוצרה על מנת לספק מגוון צרכים אופנתיים לנשים שלא מוכנות להתפשר על איכות, אופנה וטעם אישי. בהמשך ישיר למגמת ההצערה שעוברת הרשת בעונות האחרונות, גולף - קולקציית נשים סתיו חורף 2010-11הוחלט להרחיב את טווח המידות במגוון דגמים רלוונטיים מבחינה אופנתית בעבור לקוחת העשרה. בין הפריטים ניתן למצוא מגוון רחב של דגמים מקולקציית הג’ינס GJ collection, קרדיגנים מודפסים, ז’קטים דמויי עור וחצאיות מיני.
 
טרנדים מובילים לעונת סתיו חורף 2010-2011:

LOOK LIKE 2ND HAND.
פריטים נוסטלגיים  בגזרות, חומרים ודיטיילים השאובים מאופנות עבר. חשיבות מיוחדת למראה הג’ינס מכף רגל ועד ראש ((TOTAL-LOOK, שמלות, טוניקות וחולצות ג’ינס משלימות את מלתחת הג’ינסים לעונה.

מראה אקלקטי.
שילוב של מקורות השראה, צלליות, חומרים, מרקמים וצבעים המגיעים מעולמות שונים ויחד מרכיבים מראה עכשווי המגדיר מחדש פרופורציות ואסתטיקה.

המראה הצבאי.
כמדי כמה עונות חוזר אלינו הטרנד הצבאי והפעם בדגש על ז’קטים קצרים המכתיבים צללית מרובעת.

משבצות.
משבצות. משבצות. מהמשבצת הגברית הקלאסית, דרך וריאציות נשיות ומופשטות ועד הפפיטה ורגל התרנגול.

דפוסי פרחים.
טרנד הפרחים ההיסטרי של הקיץ עובר טרנספורמציה לשני כיונים, האחד אבסטרקטי והשני לכיוון מעודן ונאיבי של רישומים בוטנים.

לבבות.
אייקון הלב מופיע במגוון פריטים בצורות וחיבורים מפתיעים שכל אישה יכולה למצוא עצמה בנח עם ישות אחרת של הטרנד, בין אם בדפוס אול-אובר על חולצת T עם צווארון רוכסן גס, דרך לבבות ששולבו בסריגת ג’קארד קלאסית ועד הופעה ייצוגית ומינימליסטית בצורת הכפתורים.

על סיפורי ההשראה לקולקציה:

פנלופה קרוז Penelope Cruz.גולף - קולקציית נשים סתיו חורף 2010-11
פנלופה קרוז, מעניקה לקולקציית נשים סתיו חורף 2010-11 השראה פולקלוריסטית, רווית טקסטורות וחומרים, כמו "נערת אלמדובר" רבת הפנים, צבעונית, חצופה, חמימה, בוטה ותמימה. אופנת קז’ואל משודרגת המתאימה לכל אישה בכל שעה ביממה. הצבעים המובילים הם סגולים רווים, אדום יין, חרדל, חומים נחושתיים, ורוד פוקסיה וזית חמוץ.
 
לילי אלן Lily Allen.
אקלקטית, שובבה ומפתיעה כנסיכת הרוק שבהשפעתה נוצרה. חיבורים בלתי אפשריים כביכול של פסים, נקודות, משבצות ולבבות מלווים במשחקי צלליות ונפחים. אווירה של אופנת יד שנייה ה"מתנגש חזיתית" עם מינימליזם מודרני בגיבוי אינטנסיבי של קולקציית הג’ינס המגוונת של המותג המשווה לקבוצה מראה אחיד, נונשלנטי ובלתי מתאמץ. הצבעים המובילים הם כחול נייבי ורויאל, אדום אש, כתום, סלמון ולבן.
 
קארי בראדשו Carrie Bradshaw.
קבוצה מחויטת, נשית ורכה בניחוח וינטאג’ רומנטי בהשראת הגיבורה הבדיונית של הסדרה "סקס והעיר הגדולה". מייצגת נשים שהן "הגיבורות של חייהן". חומרים מנוגדים כגון תחרה, עור, שיפון וצמר יוצרים הרמוניה חדשה בגווני פודרה, טאופה ושמנת.
 
ליידי גאגא Lady Gaga.
קבוצה חורפית, חמה ומתוחכמת באוריינטציה צבאית לאישה חזקה ומלאת בטחון. הצללית נוקשה וקונסטרוקטיבית, מגובה בכתפיים מודגשות, ריבוי חתכים, אפליקציות ורוכסני מתכת חיצוניים. בוטות עיצובית. כמו הכוכבת עצמה גם הקבוצה הזו הינה "מוצר מהונדס היטב". הצבעים השולטים הם ירוק אשוח, אפור מרנגו, שחור ואבן.
  
אגנס דין Agnes Dean.
"אופנת רחוב גבוהה", כמו אגנס גם היא לא מתאמצת "לשחק את המשחק" אבל משתלבת בו היטב. "בלגאן" מפואר ובלתי צפוי, קבוצה אורבאנית, גראנג’ מתוחכם, מעושנת וזוהרת גם יחד. חולצות T בשטיפות snow/dirty/chemical, סריגים במראה פלומתי, אבזור עשיר של ניטים, פייטים, אבנים, רוכסנים ופרנזים. מראה לא שיגרתי, לא מושלם ולמרות זאת ואולי דווקא בזכות זה הוא לגמרי סקסי. הצבעים המובילים הם סלדינים ולילכים מעושנים, שחור ולבן.
  
GJ . GOLF Jeans Collection
קולקציית הג’ינסים ממשיכה להתרחב ולהתעדכן בפיתוחים האחרונים שמציע עולם הג’ינס. בין מגוון הגזרות נמצאים הסקיני הגבוה, הגזרה השמוטה loose fit)), גזר, גזרה ישרה קלאסית והג’גינג (jegging). הגוונים כהים ביסודם כיאה לעונה, מטופלים בשלל שטיפות, צביעות וטיפולים טקסטורלים של שפשופים עדינים ועד קרעים אגרסיביים. בין החומרים החדשים בולטים פיתוח של ג’ינס bandage סרוג וגינס בטקסטורת קורדרוי עדינה.



עמוד זה נצפה: 389 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור