חיפוש באינדקס עסקים

גולברי – קיץ 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 18 פברואר 2010

Clean Energy:גולברי – קיץ 2010
קולקציה במראה טבעי, נקי ורענן אשר עוצבה בהשראת שמירת איכות הסביבה והשמירה על הטבע.
מראה זה מתאפיין במראה מינימליסטי אך מאוד נשי, המתבטא בשכבות של בד, קפלים, מלמלות, רקמות ועיטורים שונים על הבדים.
צבעוניות הקולקצייה הינה בהירה ובעיקרה לבנה לצד  גוונים שונים של בז’ ושמנת.
הבדים עשויים מכותנות, וולאנים ובדים קלילים וטבעיים המעניקים מראה נשי, מרענן ונכון לאביב קיץ ולהתחלה חדשה וטהורה לעשור החדש.
בקולקציה זו, בולטות טוניקות וחולצות מאריגים דקיקים עם שילובי וולאנים וכן ווסט קרושה בצבע טבעי. להשלמת המראה עוצבו תיקים וחגורות בגוונים טבעיים המותאמים לרוח הקולקציה.

הפוגה פסטורלית:
קולקציה זו עוצבה בהשראת בילוי בחיק הטבע, נופים של מרבדי פרחים ויציאה לפיקניק ומתאפיינת  במראה פסטורלי ,רומנטי, צבעוני ועשיר.
הקולקציה משלבת בדים צבעוניים וקלילים, שיפונים מודפסים, הדפסי פרחים בגדלים שונים על שמלות, טוניקות וחולצות, רקמות צבעוניות על בדים, בדי משבצות ועוד.
הצבעים השולטים בקבוצה זו הם סגולים, וורודים בגוונים שונים היוצרים הרמוניה של צבעים בהדפסים מגוונים ועשירים אשר משולבים עם ג’ינסים בכביסות שונות.
בקולקציה זו, ניתן למצוא  מבחר רב של טוניקות ושמלות בהדפסי פרחים שונים ומגוונים בבדי שיפון, חולצה מבד העשוי כולו וולאנים בסגול, צעיפים בגווני ורוד וסגול משולבים עם  פרחים תיקים בגוון סגול  מעושן ועוד

גולברי – קיץ 2010משחקי שחור לבן:
קולקציה זו  מתאפיינת במראה קלאסי ונשי כאשר היא מבוססת על צבעוניות של שחור ולבן ומיועדת לערב ולאירועים.
בין הפריטים בקבוצה זו ניתן לראות מגוון רחב של בדים מודפסים מדפוסים גיאומטריים ועד דפוסי פרחים, בדי סאטן עם דפוסים בשחור ולבן, סריגים עם שילובי פייאטים, יהלומים ועיטורי מתכות המקנים לבגד מראה עשיר ומיוחד, תחרות ושיפונים היוצרים משחק של שקיפויות על הגוף.
בקולקציה מגוון שמלות ערב בשחור, חולצות סאטנים בדפוסים של שחור ולבן, חולצות לבנות מכופתרות  עם עיטורים בשחור, טוניקות שיפון עם עיטורי חרוזים ואבנים, עליוניות, מכנסיים קלאסיות שחורות במגוון גזרות באורך מלא או 7/8.
להשלמת המראה אפשר לשלב חגורת שרשרת עם עיטורים של אבנים ויהלומים, תיק שחור תואם ושל העשוי תחרה.

תמונה אימפרסיוניסטית:
קולקציה זו עוצבה בהשראת האימפרסיוניזם, וחבצלות המים של מונה, הבאה לידי ביטוי בצבעוניות של כחולים, לצד ירוק, לבן וצהוב , הדפסים של מריחות צבע, טאי דאי,  הדפסים פרחוניים לטוניקות וחולצות המשולבות עם מכנסי ג’ינס באורכים שונים בכביסות בהירות, טאי דאי  ומכנסיים לבנות. כל אלו יוצרים מראה קיצי, נשי, סקסי, עדכני וצעיר.

מראה המלחים:
מראה המלחים חוזר אלינו הקיץ בסגנון קלאסי ועשיר. הקולקציה עוצבה מבדים אלסטיים ונעימים למגע, המחמיאים לגזרה הנשית. בקולקציה ניתן לראות  בדי פסים בצבעוניות של כחול, לבן, שחור ואדום. חולצות עם כותפות מעוטרות חרוזים ושרשראות, קשירות ושריכות בבגד, שילובי תחרות במחשופים, מכנסי ג’ינס ומכנס לבן להשלמת המראה. כל אלו מעניקים מראה עשיר, קייצי, נוח וקליל ליום-יום, חופשה ופנאי.



עמוד זה נצפה: 457 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור