חיפוש באינדקס עסקים

גולברי ואייל גולן בקיסריה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 אוקטובר 2009

כ-4000 איש הגיעו אמש (30/09/09), לתצוגת האופנה של גולברי באמפי קיסריה שהיה עמוס עד אפס מקום. תצוגת האופנה נערכה בהופעתו של אייל גולן, לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2009/10 של רשת האופנה גולברישלי גפני בתצוגת האופנה של גולברי באמפי קיסריה. צילום: ברק פכטר. וכללה למעלה מ-35 דוגמניות מובילות ביניהן, פרזנטורית המותג שלי גפני, מקבץ סלב איכותיים, אושיות אופנה כדורסלנים וכדורגלנים הידועים בחיבתם לדוגמנויות.
את האירוע הגדול פתח הזמר אייל גולן בהופעה יוצאת דופן, תוך כדי שהוא מספר לקהל הרחב על החיבור הנפלא בין הופעתו לתצוגת האופנה וחיבתו הרבה ליפיפיות שהציגו את הבגדים. עוד מעולם הספורט היה ניתן לצפות בחיים רביבו שהגיע לבדו, דורון ג’מצי שהגיע מלווה במשפחתו וגיא גודס, הבעלים המפרגנים פאבלו רוזנברג ורוני מאנה ואופק קאירי שצפו בהערצה על נשותיהן היקרות. ועשרות דוגמניות יפיפיות שהציפו את המקום.
בהופעת בכורה הגיעה השורדת הכי יפה – ליעד פרקש שעדיין לא התרגלה לכמות הפלאשים אבל הצליחה לשמור על פאסון, תוך כדי שהיא מעדכנת  את כל מי שרק רצה לשמוע על המהפכה הגדולה בהישרדות. אפילו אייל גולן לא נשאר אדיש אליה והעלה אותה על הבמה לשיר איתו.
במחצית ההופעה החלה תצוגת האופנה הגדולה ביותר שנעשתה עד כה והציגה את הבשורה לחורף הקרוב אשר כללה קולקציה בעלת ניחוח נשי ומוקפד עם אלמנטים יצירתיים ועכשוויים, בצבעוניות קלאסית של שחור, לבן ואפור לצד צבעים חזקים יותר כמו אדום, אינדיגו, סגול וירוק. בפינאלה של האירוע עלו לבמה אייל גולן, שלי גפני ודוגמניות התצוגה, יחד שרו ורקדו על הבמה עד חצות לצד זיקוקים בהיכל.
הגיעו והתרשמו במתחם ה-V.I.P: חיים רביבו, פאבלו רוזנברג ואשתו מירי לוי, מרינה קבישר, הסטייליסט גדי אלימלך, מעצבת האופנה גלית לוי, רוני מאנה וג’ני צ’רווני, דוד בלחנס מנכ"ל פורטל בראש, השורדת היפה ליעד פרקש, שחקן הכדורגל מאור בוזגלו, דורון ג’מצי ובנותיו, גיא גודס, אינגריד פלדמן, מעיין קרת ועוד.

ליעד פרקש. צילום: ברק פכטר.  דורון ג’מצ’י והבנות. צילום: ברק פכטר.
ליעד פרקש.                                                                         דורון ג’מצ’י והבנות.

פאבלו רוזנברג וחברים. צילום: ברק פכטר.
פאבלו רוזנברג וחברים.

שלי גפני וחיים רביבו. צילום: ברק פכטר.
שלי גפני וחיים רביבו.

אייל גולן וליעד פרקש על הבמה. צילום: ברק פכטר.
אייל גולן וליעד פרקש על הבמה.

חיים רביבו וידידה. צילום: ברק פכטר.
חיים רביבו וידידה.

שורדת בדימוס - מרינה קבישר. צילום: ברק פכטר.
שורדת בדימוס – מרינה קבישר. צילום: ברק פכטר.



עמוד זה נצפה: 662 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור