חיפוש באינדקס עסקים

ג’אמפ – קולקציית אביב קיץ 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 15 מרץ 2010

 

רשת אופנת ג’אמפ משיקה את קולקציית קיץ 2010 תחת המסר: קולקציה שעובדת בשבילך. הקולקציה עוצבה במיוחד עבור הנשים העובדות והקרייריסטיות אשר רוצות להרגיש הכי אופנתיות וטרנדיות גם במקוםג’אמפ - קולקציית אביב קיץ 2010. צילום: יניב אדרי. העבודה שלהן.
לצד הפריטים הטרנדים אשר עוצבו לפי מגמות האופנה העולמיות, ישנו שימוש בבדים קלילים ונינוחים אשר מונחים על הגוף ברכות המתאימה בעיקר ליום עבודה מעייף.
קיץ 2010 ברשת ג’אמפ ממשיך את השפעת ה"גלאם לוק" ואת מראה שנות ה-80, מחזיר את תחושת הרטרו הרכה והנשית תוך חיבור לטרנד הפרחים העולמי, הרך והרומנטי בשימוש בצבעים ורודים ואדומים.
כמו כן, הקולקציה תכיל גם את מראה הג’ינס והשכבות אשר כבש את בירות האופנה העולמיות ותצא עם ליינים של ווסטים וג’ינסים שטופים.
הבדים בקולקציה ינועו מלייקרות, שיפון, סאטן ועד ג’ינס, דריל וכותנה במשקל קל. כל זאת בצבעוניות של חומים וטבעיים, פסטלים, הכחול אשר ישלוט בקיץ הקרוב עם גווני האקווה, נייבי וכחול שברירי, ורודים, אדומים, אפורים ועוד.
 
השראות מגמות האופנה הבולטות בקולקציה:
 
Jeans On Jeans
מראה הג’ינס הינו אחד הטרנדים המובילים בקיץ הקרוב. הג’ינסים מטופלים בשטיפות חדשות ובעיצובים מחמיאים לגזרות אופנתיות.
הצבעוניות מורכבת מקשת רחבה של כחולים, ג’ינס עם ג’ינס, שילוב רקעים של כותנה, שילובים של דפוסים שונים באותו סגנון, רקמות אנגליות בבדי כותנה רכים, מראה רך ונוסטלגי. בין פריטי הקולקציה: ג’ינס קרעים מאובזר בניטים.ג’אמפ - קולקציית אביב קיץ 2010. צילום: יניב אדרי.
 
Glam Look
מראה שנות ה-80 הזוהר שליווה אותנו גם בחורף הקרוב ימשיך לתוך הקיץ, בשילוב של פאייטים, ניטים אקססוריז המחזירים אותנו לתקופת ה"גלאם" הנוצצת, משחק של מט ומבריק הינו מוטיב חשוב בטרנד.
בין הפריטים: טייצים מבריקים, טוניקות, גופיות פאייטים, כתפיים מודגשות ושמלות.
במראה זה ניתן למצוא גם ליין שלם של טייצים שהפכו לטרנד מוביל, בעלי קווי מתאר מודגשים המאופיינים בשילובי בדים של מבריק, מט וטייץ בהשראת עולם הצלילה.
 
The Nature
מראה זה הוא בהשראת הטבע ומורכב גם מהשפעות אתניות, דפוסים של חיות, מוטיבים ופרחים אתניים. המראה מאופיין בלוק פראי ומשוחרר: הדפסים ודפוסים של ANIMALS ו-ANIMAL SKINS. הצבעים השולטים בקבוצה זו הם החומים, ירוקים, טבעיים, נגיעות של חרדל צהוב, כתום וחום. הבדים יהיו טבעיים, פשתן, אורגנזה, דפוסי נחש.
 
FLOWER PRINTS
מראה זה מגיע אלינו מהשפעות שנות ה-50, מראה רומנטי, רך, קייצי ומרענן המדגיש את קווי המתאר של האשה.
בקולקציה ניתן למצוא שמלות צמודות, שמלות וולנים ושמלות חולצה. אחד המוטיבים השולטים בקבוצה זו הוא דפוסי הפרחים למיניהם : וורדים וזרים בגדלים שונים.
 
LACKET & VEST
בהשפעת מראה השכבות. ליין זה מהווה פיתרון למראה השכבות שמשתלט בקיץ הקרוב על ידי שילוב של ווסטים מבדים שונים: דריל, סאטן, ג’ינס וכו’ וצבעוניות רחבה של חומים, פסטלים וכחולים.



עמוד זה נצפה: 442 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור