חיפוש באינדקס עסקים

בניית ציפורניים – בקצות האצבעות

פורסם מאת: בתאריך: 3 ינואר 2012

בניית ציפורניים - בקצות האצבעותשוק בניית הציפורניים נהנה כבר מספר שנים מאור הזרקורים. קצות הציפורניים שלנו עברו למרכז הבמה ובניית ציפורניים הפכה להיות חובה אצל כל אישה מטופחת.

טכנאיות בניית ציפורניים מתחרות ביניהן על עיצוב מדהים יותר, קישוטי ציפורניים מהממים יותר, ציורים ואומנות של ממש מוצגים על קצות ציפורני נשות ישראל.

ציפורניים בנויות שנחשבו בעבר נחלתן של נשים מפונפנות במיוחד, מעטרות כיום את ידיהן של נשים בכל הגילאים ומכל שכבות האוכלוסייה.

אם רק נזכיר את בניית הציפורניים בג’ל, בניית ציפורניים באקריל, והמבחר העצום של טכניקות לקישוט הציפורניים הבנויות הרי שאנו דנים פה בתחום ידע רחב שעבורו צצים עוד ועוד בתי ספר לבניית ציפורניים וקורסים להשתלמות והרחבת הדעת לטכנאיות הציפורניים המקומיות.

קונספטים חדשניים לבניית ציפורניים, חומרים עמידים וטכניקות בנייה שמעניקות לנו ציפורניים ארוכות ומרשימות שהן עמידות יותר, נראות טבעיות יותר – הן המגמות אשר יאפיינו את תחום בניית וקישוטי הציפורניים השנה.

כנסים בינלאומיים נערכו בארץ, מקצועני בניית ציפורניים המיצגים חברות בינלאומיות הגיעו לבקר להדריך ולהתרשם מהרמה המקצועית של בניית הציפורניים בארץ. ישראל על המפה (כבר אמרו את זה קודם) גם בנושא בניית הציפורניים וידע מקצועי ישראלי מועבר גם לחו"ל בכנסים ואירועים בינלאומיים כאלה.

בראיין ליידן - מנכ’’ל נייל סטודיוביקשנו לקבל סיכום שנה מאחד האנשים המובילים את תחום בניית הציפורניים בארץ, מר ברייאן ליידן מנכ"ל רשת נייל סטודיו בית הספר הגדול בארץ לבניית ציפורניים והשגריר הבינלאומי הבולט שלנו בתחום: "שנת 2011 לא הייתה מיוחדת ולא היו פריצות דרך היסטוריות" – הוא אומר – "אנו פשוט המשכנו בדרכנו במטרה להביא ארצה לטכנאיות הציפורניים הישראליות את כל החידושים והטכניקות, כל החומרים, הלקים והמכשירים לבניית ציפורניים המובילים בעולם. המטרה שלנו נשארה אותה מטרה ואנו ממשיכים בדרכנו. מה שאפיין בכל זאת את השנה היו הג’לים. בניית ציפורניים בג’ל, מאפשרת שמירה על הציפורן הטבעית ומעניקה לה חוזק ועמידות יוצאת דופן. הג’לים הפכו להיות צבעוניים ומגיעים כיום בשלל גוונים מדהימים, מה שמאפשר ליהנות מלק עמיד ומרהיב. השנה אנו מתעתדים להמשיך להשיג את המטרות שהצבנו בפנינו כחברה, כמותג וכמובילים בשוק הציפורניים הישראלי ולהביא לשוק הלקוחות הישראלי ולמקצועניות בניית הציפורניים בארץ את כל מה שחדש, כל מה שחם ולוהט מהתנור בתחום. ישראל היא מעצמת ציפורניים".



עמוד זה נצפה: 438 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור