חיפוש באינדקס עסקים

בין הזוהר הצפוני לבין הניגודיות

פורסם מאת: בתאריך: 1 נובמבר 2015

זוהר הקוטב  – ’ארורה’:

תופעת הטבע המרהיבה המאופיינת בהופעה של אורות וצבעים שונים בשמי הלילה בקוטב הצפוני, זכתה לקולקציית גוונים מיוחדת במותג הלקים האמריקאי "CND". 
 
חלקיקים שזורמים מטה בשדה המגנטי של כדור הארץ ומתנגשים במולקולות שבאוויר, בעיקר בחנקן ובחמצן שבאטמוספירה, יוצרים שחרור אנרגטי בצורה של פליטת אור צבעונית מדהימה ביופייה המדמה צבעים בעלי נצנוץ פסטלי קפוא וגווני קרחונים סוריאליסטים. כך נוצרה הקולקציה של CND. 
 
"בעונה זו, מגמות האופנה בתחום הציפורניים באות לידי ביטוי במראה דמוי גבישי קרח מנצנצים", מסבירה הטרנדולוגית של CND, ג’ין ארנולד. "מבנה הציפורניים לחורף מזכיר מבנה שקד אלגנטי ודק במראה טבעי. הוא אינו ארוך מדי אבל בהחלט לא נחשב לקצר" ומתהדר במוטיבים שמעוררים ניצנוץ של קרני שמש המתמזגים עם השלג".
 
קולקציית AURORA מאגדת צבעי פסטל מרהיבים של סגולים וירוקים בטקסטורה מנצנצת קלות ומציעה בהתאמה גם לק ג’ל בגוונים האמורים. 
 
קולקצית אורורה של CND
 
CONTRADICTION – אוסף של סתירות בפלטת הגוונים:
 
קולקציית CONTRADICTION מבטאת את הניגודיות האופנתית לסתיו 2016 בין העור לתחרה, ובין אופנת רחוב גראנג’ לאוטפיטים מלאי השיק ומרקמי מתכת לצד טקסטורות פנינים רכות. במותג לקחו את הניגודיות צעד אחד קדימה והשיקו פלטת גוונים מלאת ניגודיות השוברת מוסכמות. כחולים וירוקים עמוקים וכהים לצד אדומים נועזים וכובשים אנרגטיים וחמים, עומדים בניגודיות מוחלטת מול גווני ניוד תמימים ופסטלים המאוגדים בקולקצייה אשר זכתה לכינוי "סתירה". המגמה המובהקת של עונה זו היא לעורר נרטיב תזזיתי של פיגמנטים כהים ולחגוג התנגשות בלתי צפויה בין טקסטורות מגורענות לצד גימורי פנינה בוהקים אותם מביאים גווני ניוד בהירים בסתירה מוחלטת לגווני עומק מעושנים".
 
ג’ין ארנולד הטרנדולוגית העולמית של המותג מבארת "גוון הניוד ממשיך איתנו מהעונה הקודמת. צבעי המפתח החדשים הם הכחול, הכסוף והבורדו. מדובר בצבעים חורפיים מובהקים המוצעים בטקסטורה מבריקה למחצה".
 
הלקים של  CND אינם מכילים DBP  טולואן או פורמלהיד הידועים כחומרים בלתי ידידותיים למשתמשת. 
 
להשיג: במכוני הציפורניים, מניקורסטיות ובמרכזי הטיפוח. 
 
קולקצית הסתירות של CND


עמוד זה נצפה: 466 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור