חיפוש באינדקס עסקים

בגדי ים קיץ 2014

פורסם מאת: בתאריך: 8 אפריל 2014

הימים החמים בעונת האביב מזכירים לנו כמה אנחנו התגעגענו לבילוי המושלם של הקיץ- ים ובריכה. לכן לא יכולנו לחכות ועוד לפני שנפתחה עונת הרחצה החלטנו לקבץ לכם בכתבה אחת את בגדי הים והכפכפים של המותגים המובילים:
 
רשת H&O  משיקה קולקציית בגדי הים והחוף לנערות ונשים לעונת קיץ 2014
הקולקציה מאפשרת לבחור את הלוק המנצח: סקסי,  קלאסי או טרנדי בהתאם למצב הרוח, לטמפרטורה או לשעה
רשת H&O  קיץ 2014, צילום: טל טרי
בגדי ים
קולקציית בגדי הים האטרקטיבית  של H&O ממותגת בפרייבט לייבל האוסטרלי BLUE KISS שערכיו המרכזיים מתכתבים עם חופי אוסטרליה שטופי השמש המזמינים את הבאים אליהם לחופשה האולטימטיבית בעולם. כל הפריטים נבחרו ועודכנו בקפידה בהתאם לצרכיה של הלקוחה הישראלית.

בין שלל הפריטים אפשר למצוא בגדי ים בגזרות מגוונות המאפשרות משחקי Mix and Match  – חלקים תחתונים בגזרות מחמיאות  החל מקלאסי או מכווץ בצדדים, דרך קשירה צידית בעובי משתנה או בשילוב חצאית וכלה בטנקיני ( גיזרת חזייה ארוכה ויחודית הפונה לנשים המעדיפות לכסות את אזור הבטן ), וגזרות שורט צמודות/מתרחבות בחיתוכי לייזר עדכניים.

להשלמת ההופעה: חזיות משולשות, מרופדות, חזיות בגזרת מרילין מונרו, חזיות פוש אפ, סטרפלס או עם קשירה עליונה ולצידן בגדי ים שלמים חלקם בגזרות חכמות לטשטוש מקסימלי של הבטן. כל הדפוסים מתכתבים עם מסלולי התצוגות לעונת הקיץ הרותחת החל מדפוסים אתניים בצבעי נאון  ,דרך דפוסים גרפיים שחור ולבן , טרופיים ובוטניים בצבעוניות מגוונת וכלה בדפוסי חיות פופולאריים .

הלבשת חוף
קולקצית הלבשת החוף Tag Woman מבית H&O מציגה פריטים משוחררים מבדים אווריריים ובהדפסים עשירים המתאימים לחוף הים וגם לאזורים שטופי שמש אחרים. ומה בקולקציה?  שמלות חלקות ארוכות עם פתח צידי, שמלות מקסי בגזרת סטרפלס בהדפסים אתניים טרנדים, גלביות שקפקפות בשילובי רקמות רב מימדיות ואבנים, שמלות קצרות בגווני ניאון, שמלות בדפוסים גרפיים באורכי מיני ומקסי ושמלות מתוכשטות.

ניתן להשיג ברשת חנויות H&O ברחבי הארץ
 
רשת H&O  קיץ 2014, צילום: טל טרי

רשת H&O  קיץ 2014, צילום: טל טרי

"איפנמה ג’יזל בונדשן" משיקה את קולקציית קיץ 2014 בהשראת חופים רחוקים וקסומים, והרבה סטייל ושיק
נעלי ipanema צילום: גון סל
אייקון האופנה הבינלאומית, ג’יזל בונדשן, בשיתוף עם המותג המוביל IPANEMA משיקים את קולקציית הקיץ העכשווית לשנת 2014 של "איפנמה ג’יזל בונדשן" עם כפכפים ונעלי אצבע אופנתיים בהשראת חופים אקזוטיים וטבע קסום.
הקולקציה החדשה לקיץ 2014 של המותג הברזילאי "איפנמה ג’יזל בונדשן" לילדות ולנשים, מתאפיינת במראה קז’ואל- קלאסי וגוונים פסטליים רכים, גוונים מעושנים, צבעים רגועים, כסף וזהב.

הקולקציה החדשנית והמקורית מביאה איתה הרבה תחכום קסום, המתבטא במראה תמים של תחרה, רפידה מאוירת ומודפסת, ורצועות חינניות עם אלמנטים אופנתיים של אבני חן, פפיון ופרחים.
שלושה דגמים יכבשו הקיץ את מסלולי ההליכה:
סנדלי "SUNSET" וכפכפי האצבע "SUNSHINE" בעיטור פרפרים, וכפכפי האצבע "SUNRISE" בעיטורים מעוצבים בדוגמת עלים. 
מבחר צבעים וגוונים בקולקציה הקיצית: גוונים פסטליים רכים של סגול, ורוד, תכלת, ורוד בזוקה, כסף וזהב, גוונים מעושנים של אפור, שחור וכחול, צבעים של טבע ירקו וחום אדמה, ועוד.

להשיג ב’איפנמה ג’יזל בונדשן’- שנקין 9 ת"א, יהודה מרגוזה 38 ת"א ובחנויות הנעלים המובחרות ברחבי הארץ

נעלי ipanema צילום: גון סל

   
 

רשת האופנה והאקססוריז TOP TEN מציגה: קולקציית בגדי הים והחוף לקיץ 2014

קולקציית בגדי הים של TOP TEN לקיץ 2014 מתאפיינת בדגמים וגזרות חדשות ללוק עדכני ואופנתי גם על חוף הים.
בין הגזרות ניתן למצוא חזיית סטרפלס בשילוב וולן, סטרפלס רוכסן בשילוב אלמנטים מתכתיים, משולשים עם וולן, והכל בצבעוניות מרהיבה וקייצית: החל מצבעי פסטל ועד לצבעים בוהקים ונועזים.
בקולקציה שלל הדפסים מרהיבים החל מהדפסי פרחים, הדפסים גיאומטרים, מנומר, טרופי, פסים, נייבי ונקודות.
להשלמת הלוק ניתן למצוא מגוון רחב של אביזרי חוף, כגון כפכפים אופנתיים וכפכפי חוף, כובעי קש רחבי שוליים עם שילובים של פרחים וחרוזים, תיקי חוף בשלל צבעים והדפסים וצעיפי פראו התואמים להדפסי בגדי הים.

בגדי ים של TOP TEN לשנת 2014, צילום: שי יחזקאל

בגדי ים של TOP TEN לשנת 2014, צילום: שי יחזקאל

קולקציית הנשים של פוקס לקיץ 2014
מציגה את בגדי הים החדשים של FOX , קולקציית קיץ עדכנית, נועזת, חמה, צבעונית וקלילה.
העונה מציעה פוקס, מגוון רחב ועשיר של בגדי ים .
בין בגדי ים ניתן למצוא ביקיני בגזרת סטרפלס הנקשר מלמעלה, ביקיני משולשים ועוד.  הצבעוניות המאפיינת את קולקציית הבגדים של פוקס מתבטאת גם בבגדי הים- צבעי ניאון, טרנד הכחול, לבן ושחור הם רק חלק משלל הדגמים המוצעים.
 בגדי הים של FOX לקיץ 20141

המותג הברזילאי הכובש GRENDHA –  משיק את  קולקציית הסנדלים והכפכפים לקיץ 2014

הקולקציה של גרנדה GRENDHA לקיץ 2014, מבוססת על סנדלים וכפכפים עם לוק אופנתי, תחכום ויופי, לצד גלאם וזוהר. הקולקציה עוצבה  בהשראת שבטים אתניים ואוריינטאליים ומתוך גישה אופטימית וחייכנית.
בקולקציה מגוון רחב של כפכפים וסנדלים אופנתיים המתאפיינים במראה עדכני ומלא בשיק לצד סנדלים וכפכפים המתאפיינים במראה הקלאסי רומנטי.

קולקציית גרנדה 2014 לנשים- מציעה כפכפים, סנדלים סגורים ופתוחים על עקב או שטוחים, נעלי בובה שטוחות ונעלי פלטפורמה אופנתיות, המתאימות ליום ולערב.
ההשראה האתנית על הקולקציה באה לידי ביטוי ברצועות הכפכף עם הצמות הנשיות, החרוזים והתכשיטים, המעניקים לכפכף נוכחות דומיננטית כובשת. 
בקולקציה סנדלים וכפכפים המתאימים לכל שעות היום: ליום יום, לעבודה, לשעות הפנאי וליציאה בערב.
קולקציית הנעליים לילדות- גם היא משלבת בין הסגנון האתני הקסום לבין הסגנון הרומנטי.
הדגמים הקטנים תואמים את מגמות האופנה השולטות באופנת המבוגרים, הגוונים הבולטים הם גוונים אופטימיים ופסטליים ממשפחת הוורודים והסגולים, ורצועות הסנדל משובצות אבנים צבעוניות. 
מידות הנעליים לנשים : 36-42
מידות הנעליים לילדות: 24-35

להשיג: יהודה מרגוזה 38 יפו,  בחנויות הנעלים המובחרות ברחבי הארץ ובאתר החברה
נעלי גרנדה לקיץ 2014 צילום: גון סל

 

       

 


 

 

 



עמוד זה נצפה: 451 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור