חיפוש באינדקס עסקים

בגדי ים פלפל קיץ 2010 – הרחוב יורד לים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 אפריל 2010

בגדי ים פלפל קיץ 2010. צילום: גולי כהן.מותג בגדי הים לצעירות פלפל מציג את קולקציית בגדי ים קיץ 2010. השנה מובילה את הקמפיין הכוכבת אמיליה אטיאס ("כמעט מלאכים").

קולקציית בגדי הים של פלפל לקיץ 2010 היא קולקציה חזקה, עדכנית ומגובשת המתרגמת את מגמות אופנת הרחוב של הצעירות לחופי הים בצבעוניות חצופה ורעננה.

קולקציית בגדי ים פלפל לקיץ 2010 בעיצובה של סיגל ליואי מציעה 16 קבוצות דגמים שונות המהוות היצע עשיר בסגנון, צבעוניות גזרות ומידות ומשלבת בתוכה קו ספורטיבי בהשראת עולם הגלישה וקו נאיבי- רומנטי.

הצבעים המובילים הם: Blue-Iris (סגול עם נגיעת כחול), Malibu-Blue (תכלת כחול צונן), ירוק דשא, קורל, צהוב, ורוד, תכלת וטורקיז. השנה ניתן לראות גם נגיעות של כסף (מטאלי) לתחושה של זוהר.

הדפוסים בקולקציית בגדי הים של פלפל הם במרביתם קלאסיים ומאופיינים בקווים נקיים. בקולקציה ניתן לראות הדפסים של פרחים, פסים, עיגולים ולבבות וכמו כן שילובים של שני דפוסים – טרנד מרכזי בקיץ הקרוב. בגדי ים פלפל קיץ 2010. צילום: גולי כהן.

לדגמי בגדי הים מוטיבים של וולנים וסיומות תחרה וכמו כן ניתן לראות שימוש ברקמות עדינות, מעט פאייטים וחרוזים עטופים בד צבעוני.

גם השנה גזרות בגדי הים של פלפל מתבססות על ביקיני (2 חלקים) ונמכרות בנפרד כך שכל אחת תיצור את השילוב המועדף עליה.

בקולקציה ניתן למצוא מבחר מגוון ורחב של כל סוגי החזיות: חזיות משולשים מגוונות עם קאפים נשלפים, חזיות סטרפלס בעיצובים שונים – עם קאפים מכווצים, משולבים זה בזה ומושחלים במרכז וכמו כן חזיות לצעירות בעלות חזה גדול קאפ D/E/F.

תחתונים עם קשירה צידית, מכנסוני שורטס בגזרות וגדלים שונים, תחתונים א-סימטריים בשילוב של שני דפוסים, תחתון חצאית סקסי, שילוב של וולאנים בתחתונים ומכנסונים. עוד בקולקציה, טנקיני – גופיות אופנתיות.
 

בגדי ים פלפל קיץ 2010 - הרחוב יורד לים. צילום: גולי כהן.
בגדי ים פלפל קיץ 2010 – הרחוב יורד לים. צילום: גולי כהן.



עמוד זה נצפה: 445 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור