חיפוש באינדקס עסקים

Summer 2015 Men& Women

פורסם מאת: בתאריך: 15 אפריל 2015

גברים-   "סיפורו של האנק" ( Hank Bought A Bus)

להשיג ב חנות ובוטיקים המובחרים ברחבי הארץ"סיפורו של האנק" ( Hank Bought A Bus) הוא סיפור אמיתי על בחור מוול סטריט שאחרי קריירה ארוכה בתחום הפיננסי החליט לקנות אוטובוס תלמידים ולצאת למסע בדרכים לאורכה ולרוחבה של אמריקה. המסע שלו וההשראה שלנו, היא אותה תחושת הרפתקה וגילוי שמאפיינת את כל מה שעומד מאחורי Napapijri מאז היווסדה.
 
קולקציית  ESCAPING THE CITY, במיוחד, היא הקולקציה הפותחת של עונת אביב-קיץ 2015 והיא שואבת את השראתה מעולם האופנועים. תחשבו על דניס הופר ופיטר פונדה בסרט "אדם בעקבות גורלו" עם פרשנות מחודשת שמתאימה את עצמה ל-2015! תחושת החופש והאפשרויות הבלתי מוגבלות באה לידי ביטוי בנושאים העיקריים של הקולקציה: גוונים של אינדיגו, בדי שמבריי ובדי דנים בשילוב של הדגשות וחיתוכים הלקוחים הישר מהבנדנות הקלאסיות של שנות ה-60.
בבסיסו, הסיפור הוא סיפור של בד הדנים, מעוצב בטכניקת ה-Wash  בשילוב חומרים שונים. הבגדים העליונים מניילון ומעור מגיעים עם טלאים בגוונים שונים, אותם ניתן למצוא גם על סווטשירטים מבד ג’רזי.
גם הכותנה מחדשת את המראה שלה עם Wax Wash מסקרן שמזכיר את המראה האותנטי והמשופשף של ג’קט אופנוענים אמיתי, כמו שרואים אצל אותם אופנוענים קשוחים שחולפים על פנינו בכביש הפתוח .
ולבסוף, סמלי האופנה האיקוניים של Napapijri – הדגל הנורווגי, טלאים שתפורים על הבד ותפירת זיגזג צבעונית. כל אלה מביאים בתורם את האיזון הנצחי בין מורשת וחדשנות, בעוד המסר "Always on the road" – תמיד בדרכים – רקום על חולצות הפולו בשיטת גוון-על-גוון. 
 
נשים-  Bandana Dreams
הקיץ הזה, הנושא השולט בקולקציה המוקדמת מבית Napapijri הוא Bandana Dreams. הקולקציה מגיעה בגוונים בסיסיים של כחול והדפסים איקונים שההשראה להם היא בנדנות הכותנה שהופיעו ב"ווג" בשנות ה-60 וה-70.
האווירה הפותחת את העונה מעוררת מחשבות על בתים קרירים ורגועים על חוף הים או בתי נופש בכפר, שבאים לידי ביטוי בדגמים קטנטנים דמויי טיפה (פיזלי) ודגמים פרחוניים יפהפיים המופיעים על הבגדים גם כהדפסים, גם כעיטורים וגם כגימורים.  
 
העניין החזק הוא בגרפיקה שמספרת סיפור וכוללת בתוכה פסים ובדים בסגנון ג’קארד, מה שהופך את הבגדים למגוונים מאוד ומאפשר ליצור שילובים רבים גם עם בגדים מהקולקציה המרכזית.
 
בנוסף לגווני הכחול הרבים, ישנו משחק מהנה עם גוונים של ורוד – שהוא צבע נשי קלאסי. רוח האיזי שיק היא השולטת וקיים דגש על ג’קטים קצרים ווסטים ללא שרוולים שעשויים מחומר קל במיוחד– ניילון- עם עיטורי משבצות בסגנון צרפתי (gingham checks).  
 
ולבסוף, ישנו המראה ה"בלוי" שעובר כחוט השני דרך כל פרטי הקולקציה וכולל לבוש עליון מכותנה בגוונים דהויים, סווטשירטים מבד ג’רזי עם פייטים רקומים, סריגים דקים במיוחד עם תחושת הקשמיר ומכנסי דנים בגזרה מעוצבת, מעוטרים בטלאים עם דוגמאות דמויות טיפה (פיזלי).
 
 
 
להשיג ב חנות ובוטיקים המובחרים ברחבי הארץ
 
אודות Napapijri–  מקור השם Napapijri מפינלנד, ומשמעו ’חוג הקוטב הצפוני’. הסיפור של Napapijri החל בתחילת שנות התשעים ב- Asota.  חברת Green Sport Monte Bianco spa הוקמה מתוך כוונה לייצר תיקים ותיקי גב חדשניים ורב-תכליתיים, תחת המותג Napapijri, כדי לספק את הצרכים של טיילים. טווח העיסוק של העסק המשפחתי התרחב באופן טבעי גם לביגוד – תחום שאליו הביאה החברה את כל הידע הטכני שצברה ובו-זמנית התמקדה בסגנון שהיה נבדל ממותגי הספורט ’נטו’. על ידי שימוש בצבעים לא בולטים ובפריטי לבוש שדומים יותר לפריטי הלבוש העירוניים, עם הזמן המותג הכיל פריטים שנטשו את הצבעים המבריקים שהיו לאופנה על השלג, לטובת מראה שונה לגמרי שיצר טרנד עוצמתי חדש בענף.
 
Napapijri נחל הצלחה מיידית, והמותג שהיווה את חותמת האיכות הנורבגית הופיע אף בחלקים ה"עירוניים" יותר של התעשייה. רחובות העיר התוודעו, זו הפעם הראשונה, למותג טכני/ספורטיבי ייחודי – ההפך הגמור ממה שעשו כל השאר, השאלת הביגוד "הפעיל" כדי לשנות מחדש את הסגנון של הביגוד היומיומי.
 
כיום יש ל-Napapijri  12 חנויות בבעלותה (מילאנו, פריס, טוקיו, ניו יורק, מיאמי, סנט טרופה, מינכן, אנטוורפן, ברלין, שמוני, יוקוהמה, הירושימה ואוסאקה), 34 חנויות בשותפות ולמעלה מ-2,500 נקודות מכירה ברחבי העולם.
 
 
להשיג ב חנות ובוטיקים המובחרים ברחבי הארץ
 
 
 


עמוד זה נצפה: 226 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור