חיפוש באינדקס עסקים

אפרתה קולקציית קיץ 2014

פורסם מאת: בתאריך: 27 אפריל 2014

אפרת זיתן מעצבת המותג אפרתה מדלגת בין תפקידה כאמא במשרה מלאה להיותה קרייריסטית עירונית עסוקה, וככזאת עיצוביה פונים לנשים כמותה. נשים שרוצות בגד נוח ומיוחד לשעות העבודה שיצליח לשמש אותן במהלך כל היום, שבזכות הטוויסט הנכון הבגד ישדרג אותן ויבליט את כל מה שמתאים למבנה גופן.

בעידן של היום נשים רוצות "להשיג הכול", להרגיש מיוחדות בלי לוותר על שום דבר וזה בדיוק מה שאפרתה רוצה להעניק ללקוחותיה דרך הבגדים שהיא מעצבת- להסתכל במראה ולאהוב את מי שהן.

הגזרות השולטות העונה שובבות וקלילות בהתאם לרוח הקיצית שעושה חשק לצאת, להסתובב ולבלות.
השראות קלאסיות של שנות ה-50 שבאות לידי ביטוי בעיקר בגזרות הקלוש שניראה אותם גם בחצאיות וגם בשמלות, באורכים שונים.

מבחר הבדים לקיץ מורכב מבדים קלילים ונעימים למגע שתואמים את מזג האוויר הישראלי כמו, כותנה, ויסקוזה משי או שיפון או מכנסיים עשויים בדי דריל נושמים.
מבחר הצבעים כולל את כל גווני הקיץ הנכונים: כחולים וירוקים בכל הגוונים, כחול ג’ינס כהה ובהיר, וורודים עזים לצד ורודים סמוקים או כסוף מטאלי. לצד הפריטים המונוכרומטיים שולטים גם ההדפסים, פרחים, חיות או גיאומטריה רכה ועדינה.

כמעצבת שקשובה ללקוחותיה, בקיץ הזה בהתאם לדרישה, החליטה אפרתה להרחיב את קשת המידות והאורכים, נוספו מידות גדולות יותר וגדל המבחר של החולצות עם שרוול . בגזרת השמלות והחצאיות נוספה חצאית מידי, ושמלות באורכים ארוכים יותר מעונות קודמות שהתקבלו בהתלהבות רבה.

לראשונה נכנסה אפרתה גם לגזרת האקססוריז והחלה לעצב קולקציות תיקים קלאסיים ליום ולערב.
התעוזה של אפרתה שהחלה בעונה הקודמת בצבעוניות ממשיכה גם כשהיא פולשת לתחומי עיצוב נוספים ומציעה, לראשונה, קולקציית תיקים וארנקים בעיצובה.
קולקציית התיקים מיוצרת בסדרות קטנות במהדורה מוגבלות ועשויה עורות נאפה ב- 5 גוונים שונים.
בקולקציה 5 דגמים של תיקים ו-2 דגמים של ארנקים.


צילום: תום מרשק
 



עמוד זה נצפה: 435 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור