חיפוש באינדקס עסקים

אנטי אייג’ינג – טיפולי חמצן

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 אוקטובר 2008

הטרנד הלוהט בתחום טיפולי ה-אנטי אייג’ינג, טיפולי חמצן, הגיע לישראל בעיקר בעקבות הצלחתו בארה’’ב  ובאירופה שם התפתח הנושא. האוויר אותו אנו נושמים מורכב ממספר גזים: חנקן, פחמן דו חמצני, פחמן חד חמצני וחמצן. מביניהם גז החמצן הוא החיוני לקיומנו, אך מהווה רק כחמישית מכלל האוויר. באזורים מתועשים ובאזוריםאנטי אייג’ינג - טיפולי חמצן. רונית רפאל בהם זיהום האוויר גדול במיוחד, כמות החמצן אותו אנו נושמים קטנה אף יותר.


טיפולי החמצן מהווים טיפול אנטי אייג’ינג לא פולשני עם תוצאות מדהימות למראה העור. סדרת טיפולים שלמה תחזיר את עורך שנים אחורה למראה צעיר ומלא חיים, טיפול חמצן בודד יגרום לעור להראות קורן ורענן לכפי שלא היה כבר מזמן.טיפול החמצן מתאים למגוון רחב של גילאים, לגברים ולנשים ולכל סוגי העור, אך מתבצע באופן שונה בסוגי ובמצבי עור שונים. החמצן הוא מחולל ומניע הנדרש לקיום כל תהליכי ההתחדשות בגופנו. ריכוזי חמצן תקינים נדרשים לקיום מספר רב של תהליכים ביוכימיים בגופנו. החמצן מעניק לעור את מאגר האנרגיה הנחוץ לתפקודי תא תקינים. הדם הוא המוליך אשר מעביר את החמצן מהאוויר אותו אנו נושמים אל תאי העור. תאי עור שאינם זוכים לכמות חמצן נאותה, חיים פרקי זמן קצרים יותר, מאטים את חילוף החומרים שלהם, מתחלקים פחות ומפחיתים באופן משמעותי את רמת תפקודם. עם העלייה בגיל, קיימת הפחתה במספר כלי הדם המספקים חמצן לעור וחלה ירידה בריכוז החמצן ברקמת העור הנובעת מהירידה באספקת הדם.
העור הופך יבש יותר, דק יותר, מופיעים בו קמטוטים, קמטים וכתמים והוא מאבד מהאלסטיות שלו. קצב חלוקת התאים מואט ואורך חיי התאים מתקצר באופן משמעותי, עובדה המשפיעה על דחיסותו, עוביו וצפיפותו. עפ"י הספרות המדעית, בגיל 30 העור מאבד 25% ממרכיב החמצן שבו. בגיל 40 כמעט 50% וכן הלאה. הירידה בכמות החמצן פוגעת בכל תהליכי ההתחדשות של העור ובמנגנוני ההגנה והתיקון הטבעיים שלו. העור פגיע יותר לתהליכי הזדקנות מוקדמת וסימני הגיל ניכרים בו. ממחקרים רבים עולה כי ניתן כיום להעלות את ריכוזי החמצן בשכבות העור העמוקות גם באופן חיצוני ובכך להפחית את הנזק המצטבר. הוספת חמצן באופן חיצוני מסייעת בהגדלת נפח הקולגן ומשפרת את האלסטיות של העור. כמן כן, מפחיתה מצבי דלקת תת – עורית (אקנה והרס סיבי קולגן ואלסטין).


רונית רפאל הייתה הראשונה לצאת עם טיפולי החמצן בארץ והיא זו שהביאה לכאן את בשורת העור הצעיר. במרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" מבצעים טיפולי חמצן מזה חמש שנים. בישראל טיפולי החמצן עברו שדרוג בעזרתו של פרופסור שיניצקי (יועץ מדעי לרונית רפאל) שפיתח עבור רונית רפאל נוסחת אנטי אייג’ינג בלעדית שמכילה לציטין, אומגה 3, רטינול וויטמינים שמחוללים "מהפך" בעור ומצעירים אותו עם כל טיפול וטיפול. טיפולי החמצן זוכים להצלחה בעקבות הזמינות שלהם, התהליך הקצר והשיפור המיידי שנראה בעקבות הטיפול.



עמוד זה נצפה: 473 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור