חיפוש באינדקס עסקים

אלין לוי נבחרה להוביל את קמפיין TNT

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 ספטמבר 2011

המאמי הלאומית מבית ’האח הגדול’ נבחרה להוביל את קמפיין TNT לחורף 2011 רשת TNT מתכוננת לקראת העונה הקרה עם קמפיין בועט וציני לעונות סתיו-חורף 2011-12 בהשתתפות
אלין לוי.

מי שהובילו את קמפיינים TNT לפני לוי, הם השחקן ההוליוודי וורן טרוייר הוא ’מינימי’ בסדרת סרטי ’אוסטין פאוארס’, דנה פרידר, הדוגמנים הבינלאומיים אליס דלאל וג’וש ביץ’, ליהי אלון ועומר ברנע, אנחל בונני ומירי בוהדנה ועוד.

אלין לוי פרצה לתודעה כאשר השתתפה בתכנית הריאליטי ’האח הגדול’ וזכתה במקום השלישי. מאז ועד היום הספיקה לשחק בתפקיד אורח בעונה השנייה של הסדרה "תמרות עשן", שיחקה בסדרה "השועלים" שמשודרת ב–yes בתפקיד נוי. כיום היא משמשת ככתבת חוץ  ב"חדשות הבידור" של הוט, מנחה בתוכניות ערוץ ניקולודיאון "ניק נט ומשתתפת בתכנית "שטותניק" מנחה בתוכנית "מה שתגידי" עונות   1-2(ביפ), קריינית הבית של mtv הישראלי, משתתפת בתוכנית "האוניברסיטה" ומשתתפת קבועה ב – "האיש הכי מטומטם בעולם" – (ביפ) – משודר בערוץ 2.
באינטרנט יש ללוי את הבלוג – "דיבור ישיר באתר MAKO , היא משתתפת בהצגה "המלך סיאם" ויש לה מופע ילדים משותף עם הקוסם חזי דין.רשת TNT מציעה אופנה בועטת, סקסית ומקורית, בקו אורבאני וצעיר. הרשת מציעה מגוון רחב של פריטי לבוש, אביזרים והלבשה תחתונה, לצעירים וצעירות, המאופיינים בשילובי צבעים הרמוניים וגם קונטרסטיים, בגזרות ייחודיות ובשילוב אפליקציות, הדפסים ואמירות ייחודיות. קולקציית TNT, פרובוקטיבית בצד פונקציונאלית, מתעדכנת בתדירות גבוהה במיוחד, ובהתאם לקהל היעד.

אלין לוי נבחרה להוביל את קמפיין TNT לחורף 2011

אלין לוי נבחרה להוביל את קמפיין TNT לחורף 2011

אלין לוי נבחרה להוביל את קמפיין TNT לחורף 2011 אלין לוי נבחרה להוביל את קמפיין TNT לחורף 2011

 



עמוד זה נצפה: 504 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור