חיפוש באינדקס עסקים

האמא עם הידע הטוב ביותר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 אוקטובר 2012

האמא עם הידע הטוב ביותר - מיכל ינאי. צילום: רפי דלויהיעל גולדמן ומלי לוי, הגיעו יחד כדי לראות ולשחק במיזם האינטרנטי החדש והאפליקציה של תחליף החלב, נוטרילון- נוטריפדיה, האנציקלופדיה האינטראקטיבית הראשונה להורים ולהורים שבדרך. אלא שהאידיליה הופרה כאשר השתיים התמודדו בקרב ראש בראש בתוכנה בנוטריפדיה. הקובעת "מי האימא עם הידע הטוב יותר" וניסו לצבור כל אחת יותר נקודות וביטחון לילדיהם.

לאחר קרב עיקש הצדדים המותשים הסכימו על תיקו ונפרדו כידידות. אכן, מהמוצדקות שבמלחמות. עם כל הכבוד לצעירות שבחבורה, מי שהשאירה להן אבק הייתה מיכל ינאי שבלי למצמץ ענתה נכונה על כל השאלות והוכתרה כמנצחת הגדולה. טוב, ככה זה כשאת "מלכת הילדים"..

מיכל שקפצה לבקר לביקור בדוכן תחליפי החלב נוטרילון, נשאלה למה בעצם הלוא הקטנים כבר נגמלו מבקבוק, ינאי דיברה על הזוגיות המדהימה ועל מחלוקת בבית, בעלה לוחץ לילדים נוספים למרות שהיא עצמה אומרת די מספיק….ורצה משם להציג בקמארי את ההצגה בכיכובה "בעל למופת"

עוד ינאי דיברה על שתי הצעות חדשות שקיבלה:

  1. הצעה להשתתף בעונה הבאה של מחוברות, ולתעד את החיים הדינאמיים שלה, כיום ינאי משיקה שוב את המגזין הורות שלה, כותבת בלוג, מגישה פינה בטלוויזיה ומציגה בקאמרי
  2.  הצעה להשתתף באח הגדול VIP אמנם סירבתי אמרה ינאי אבל עדיין ההפקה מאוד מחזרת אחרי ולא מוותרת….

האמא עם הידע הטוב ביותר - מיכל ינאי. צילום: רפי דלויה

האמא עם הידע הטוב ביותר - מלי לוי ויעל גולדמן. צילום: רפי דלויה
האמא עם הידע הטוב ביותר – מלי לוי ויעל גולדמן. צילום: רפי דלויה

 



עמוד זה נצפה: 528 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור