חיפוש באינדקס עסקים

איקאה בהשקה חגיגית – שמלות מוילונות, כובעים משטיחונים

פורסם מאת: בתאריך: 12 ספטמבר 2012

חגית טסה והדגם במלאו. צילום: ZOOG הפקותרשת איקאה, השיקה השבוע את חלל האופנה הייחודי שלה בטקס השקה חגיגי בחנות איקאה בראשון לציון.

במסגרת השקת קטלוג 2013 שעוסק השנה בטקסטיל, איקאה הציבה אתגר עיצוב אופנתי לשישה מעצבים ישראלים בולטים: דני מזרחי, לילה מיסט (לילך אלגרבלי), ששון קדם, יפית אוחיון, חגית טסה, ירון ברכה בצלאל וביקשה מהם לתפור בגד אופנתי מפריטי בד לא שגרתיים.

כל המעצבים נענו לאתגר, בחרו בדים ממדפי איקאה ויצרו דגמים יצירתיים. כך למשל, המעצב דני מזרחי שילב אהיל של מנורה, המעצב ירון ברכה בצלאל בחר וילון טול שקוף, ששון קדם עשה כובע משטיח אמבט ויפית אוחיון בחרה כרית צבעונית לעיצוב ג’קט מהודר.

שלומי גבאי, מנכ"ל רשת איקאה ישראל: "באיקאה מבינים כי לטקסטיל חשיבות רבה בעיצוב הבית ולמעשה הוא מהווה פתרון קל לביטוי אישיותם וטעמם האישי של אנשים. במסגרת המהלך להשקת קטלוג 2013 שעומד בסימן טקסטיל: שינוי גדול במחיר קטן ומתוך ההבנה הזו, פנינו לשישה מעצבי אופנה ישראליים בולטים וביקשנו מהם לשקף את הרעיון ש"טקסטיל הוא הרבה יותר ממה שהוא" באמצעות עיצוב פרטי לבוש מבדים לא שגרתיים כגון: וילונות, כלי מיטה, שטיחים וכו’.

זאת כאמור, על מנת להציג את החשיבות העיצובית של טקסטיל לחיים. לשמחתנו הגדולה כל המעצבים נענו לאתגר והעבודות שלפניכם מעידות על חשיבה יצירתית ומקורית. בהזדמנות הזו אני רוצה להודות למעצבים דני מזרחי, ששון קדם, חגית טסה, ירון ברכה בצלאל, יפית אוחיון ולילך אלגרבלי שנרתמו לפרוייקט ויצרו עבודות מדהימות. אנו גאים מאוד בעבודות שהופקו ומיעדים לכך חשיפה ברשת העולמית שתהווה אף מודל לסניפי איקאה נוספים ברחבי העולם" ההשקה נערכה במעמד המעצבים לעיל, שלומי גבאי מנכ"ל איקאה ובכירי איקאה

דני מזרחי והדגם. צילום: ZOOG הפקות

יפית אוחיון והדגם. צילום: ZOOG הפקות

מיצג האופנה בחנות. צילום: ZOOG הפקות

ירון ברכה בצלאל והדגם, ששון קדם והדגם במלואו. צילום: ZOOG הפקות
ירון ברכה בצלאל והדגם, ששון קדם והדגם במלואו. צילום: זוג הפקות



עמוד זה נצפה: 383 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור