חיפוש באינדקס עסקים

איפור קבוע בקיץ – ואת פשוט מושלמת

פורסם מאת: בתאריך: 25 יולי 2012

מי שמציע איפור הוא חלק בלתי נפרד מהטיפוח של כל אישה, מלבד ברגעים מסוימים: כשאת קמה בבוקר, כשאת יוצאת לחוף הים (עם החום ,הזיעה, והלחות), כשאת יוצאת לשחייה, יוצאת מהמקלחת.
לרגעים אלה יש פתרון מושלם – איפור קבוע.

איפור קבוע מאפשר לך ליהנות מאייליינר קבוע, תיחום וצביעת שפתיים קבועים, גבות מעוצבות …ועוד.

אחרי טיפול איפור קבוע את יכולה לשכוח מאיפור שנמרח, מאייליינר שנמס ונוזל, מהצורך לבדוק כל רגע במראה מה קורה עם האיפור.

איפור קבוע מאפשר גם לבצע "תיקונים" במראה הפנים, כמו שיפור הסימטריות של השפתיים, מילוי קרחות קטנות בגבות, הגדלת מראה העיניים או הקטנה, הבלטה של עיניים שקועות ועוד…

יחד עם העובדה שאיפור קבוע הוא פתרון מושלם למראה מאופר ומושלם בכל רגע בחיים, חייבים להתייחס לרמת העבודה וליד המבצעת אותה. לא כל מי שאומר שהוא מבצע איפור קבוע אכן יכול להעניק לך את המראה המאופר והמושלם אליו את שואפת.

העיסוק באיפור קבוע מחייב רקע מקצועי באיפור בכלל, על מנת להתאים את האיפור הקבוע למבנה הפנים לגוונים הטבעיים… פשוט, כדי שהאיפור אכן יחמיא לך.

טיפולי איפור קבוע חייב להתייחס לעניין ברצינות מקצועית ולהקפיד להשתמש רק בחומרים מאושרים באיכות גבוהה, בציוד חד פעמי שימוש על בריאותך כלקוחה ולהיות מצויד בגישה בלתי מתפשרת להשגת המראה המטופח והמושלם עבורך.

כזאת היא מיטל שמשי, אומנית איפור קבוע בתל אביב. מיטל, בעלת שנים של ניסיון בתחום האיפור הקבוע נחשבת בחוגים המקצועיים לאחת המובילות בתחום ושמה הולך לפניה גם בקרב ציבור הלקוחות הרחב שלה.

מיטל מתמחה באיפור קבוע ומציעה מגוון טיפולים כגון:
איפור קבוע לאזור העיניים – אייליינר קבוע, עיצוב גבות והצללה קבועה שלהן, תיחום ומילוי שפתיים ולגברים גם הדמיית שיער על הקרקפת להסתרה של דלילות שיער והתקרחות.

מיטל שמשי היא הבחירה הנכונה לאיפור קבוע במרכז הארץ ובתל אביב, בחירה שתאפשר לך להיות רגועה בידיעה שאת בידיים הכי טובות.

לא בטוחה? התקשרי וקבעי פגישת יעוץ עם מיטל ותקבלי את כל התשובות לכל שאלה העולה בדעתך, לפני שתחליטי לעבור טיפולי איפור קבוע –052-3944971



עמוד זה נצפה: 415 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור