חיפוש באינדקס עסקים

איפור כלה – כך תבחרי מאפר/ת

פורסם מאת: בתאריך: 19 אפריל 2012

איפור כלה - כך תבחרי מאפר/תבין אינספור ההחלטות העומדות בפני כלה ערב חתונתה יש עוד אחת חשובה. מי יעשה את איפור הכלה שלה. איך בוחרים מאפרת לחתונה? חברות ובנות משפחה יעבירו לך המלצות וחוות דעת, ללא ספק. מעצב השיער שלך ימליץ על מאפרת מקצועית. כל כך הרבה דעות. מבלבל

קחי יוזמה לידיים. סיירי באינטרנט והציצי באתרי האינטרנט של מאפרות מקצועיות. בדקי אם יש בהם תמונות של עבודות של המאפרת. התרשמי מהמקצועיות וממגוון הסגנונות המוצעים. חשוב לבחור מאפרת שיכולה לבצע מגוון רחב של סגנונות איפור כך שניתן יהיה לבצע כל בקשה או רעיון שלך ולבחור יחד איתך את סגנון האיפור המתאים לך.

בקשי מהמאפרת מספרי טלפון של כלות אחרות שהיא איפרה. התקשרי ושאלי שאלות. קבלי חוות דעת והמלצות באופן אישי. יהיה לך הרבה יותר קל להחליט בעקבות המלצות אישיות קבלת בעצמך. מאפרת ללא המלצות היא מאפרת חסרת ניסיון בתחום. מאפרת שאין לה המלצות של כלות שעברו תחת ידיה היא מאפרת שלא איפרה כלות עד כה. היא אולי מומחית באיפור מסוג אחר, אך אם היא לא איפרה כלות היא לא מתאימה לעשות את העבודה עבורך.

חשוב להדגיש כי המטרה היא שאת, הכלה, תהיי איפור כלה - כך תבחרי מאפר/תהכי רגועה שאפשר ביום החתונה. לכן חשוב שתחושי את הכימיה בינך לבין המאפרת המיועדת. חשוב שיהיה לך נעים לשהות במחיצתה. אל תוותרי על הפרט הקטן הזה.
 

מישות המאפרת הוא גורם חשוב בפני עצמו. האם היא מציעה להגיע אליך ולאפר אותך בביתך? בחדר המלון? או שאת צריכה להטריד את עצמך ולהגיע לסטודיו שלה. האם היא מציעה לפגוש אותך לפני הכניסה לאירוע ולרענן עבורך את האיפור?
זכרי – ביום חתונתך את הקובעת ואת מרכז האירוע את לא צריכה להתגמש ביחס למאפרת שלך – היא צריכה להתגמש ביחס אליך.

איפור ניסיון – האם המאפרת מציעה איפור ניסיון? במפגש חשוב זה תוכלי לבחון את סגנון האיפור על פיו יתבצע האיפור ביום החתונה. תוכלי לחלוק עם המאפרת את טעמך, חלומותיך ורצונותיך. למפגש זה הביאי תמונה של שמלת הכלה שלך, אולי חתיכת בד לדוגמא, תמונות של איפור הנראים לך מתאימים עבורך. כל פריט שיכול להוביל את המאפרת לכיוון הנכון ולסגנון האיפור הנכון עבורך.

גם לאחר מפגש האיפור ניסיון אינך מרגישה בטוחה שהמאפרת מתאימה כדי להעניק לך את איפור הכלה החלומי אליו את שואפת, או שיש בך תחושה לא נינוחה לגבי העניין, עדיין לא מאוחר מדי לבטל האת ההתקשרות ביניכם ולבחור במאפרת אחרת.

ולבסוף, המחיר – איפור לכלה הוא עניין לא זול. אם המחיר נמוך, ייתכן שהמאפרת היא בתחילת דרכה או שהיא אינה משתמשת במוצרי איפור באיכות גבוהה. לעיתים את יכולה להיעזר בסלון הכלות שלך ולקבל עסקת חבילה של איפור כלה בתוספת לשמלת הכלה ותסרוקת הכלה. ברוב המקרים האיפור הוא לא תחום העיסוק המרכזי שלהם ואינך צריכה לרכוש את החבילה במלואה. את יכולה להחליט שאת האיפור תעשי במקום אחר.

טיפ נוסף בעניין המחיר. אם תצרפי מלווה לעסקה, אם זו אמא, החמות, אחיות ושושבינות – תציע לך המאפרת הנחה ומחיר אטרקטיבי יותר לאיפור כקבוצה.
שיהיה במזל טוב.



עמוד זה נצפה: 495 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור