חיפוש באינדקס עסקים

איפור ביום כיפור

פורסם מאת: בתאריך: 13 ספטמבר 2012

טיפים לאיפור ביום כיפוררוצה להתאפר לפני כניסת יום הכיפורים ולהישאר מאופרת במהלך כל היום, מבלי שתצטרכי לגעת באיפור? מומחי איפור שונים יסייעו לך במשימה.

סיסי נמיר, מנהלת ההדרכה של קליניק מציעה לכל מי שחשוב לה להישאר מאופרת גם ביום כיפור לפעול על פי 2 הטיפים הסודיים שלה, בעזרתם האיפור לא יזוז מהארוחה המפסקת ועד תפילת נעילה:

  • עמידות שפתיים: מרחי מייק-אפ על השפתיים ועל האזור שמסביבן. מעליו, הניחי פודרה על השפתיים והאזור מסביב. כעת, בעזרת עיפרון תוחם, מלאי את כל שטח השפתיים (לא רק את השוליים). לסיום ניתן לשים שפתון או ליפגלוס נבחר.

     

  • עמידות האיפור הכללי: לאחר שניקית את פנייך בצורה יסודית והענקת להם את הלחות הדרושה, מירחי את ה- spf 40 Super City Block של קליניק על הפנים. רק לאחר מכן מרחי את המייק-אפ והוסיפי את שאר האיפור. השילוב של מקדם ההגנה לפני האיפור יעניק עמידות מרבית והגנה מפני נזקי השמש.

     

שרון גוטליב, מנהלת ההדרכה של אסתי לאודר מוסיפה טיפים משלה:

כדי להפוך את הצללית לעמידה :

  • הניחי מעט קונסילר על בסיס העין (עפעף תחתון). בחרי את הצללית הרצויה והניחי בטפיחות על הקונסילר. השילוב של הקונסילר והצללית יעניק עמידות למשך שעות רבות. למחמירות שביניכן ניתן לטפוח גם עם כרית פודרה מעל הצללית והקונסילר.
  • הניחי מעט מקרם העיניים על בסיס העין (עפעף תחתון). בחרי עפרון בגוון כהה , והניחי אותו בצורת אייליינר. כעת טשטשי את העיפרון כלפי מעלה. לאחת מכן יש לקחת מברשת או ספוג ולטשטש עד מיזוג העיפרון עם העפעף התחתון. בשלב האחרון בחרי צללית בגוון תואם והניחי על העפעף.

עמידות שפתון:

  • הניחי מעט פריימר בגימור מאט במרכז השפה התחתונה. בעזרת עיפרון שפתיים תחמי את שפתייך וטשטשי פנימה. לאחר מכן הניחי את השפתון הרצוי, תפחי פעם אחת עם טישו, על מנת להספיג את הלחות , ולהשאיר את הפיגמנט. בשלב האחרון יש למרוח פעם נוספת שפתון. השפתון יישאר מקובע כך לאורך שעות, במיוחד במקרה של צום.

עמידות מייק אפ :

  • לאחר שגרת הטיפוח, הניחי פריימר מאט על הפנים. בחרי מייק אפ על בסיס מים, והניחי שכבה דקה על כל הפנים בטפיחות. ההיגיון אומר שככל שהטקסטורה קלה, ומימית יותר היא לא תכביד על העור ותישאר זמן רב יותר. להשלמת הלוק סיימי במעט ברונזר.

עמידות סומק: 

  • בחרי שפתון בגוון קורל ורוד או אדמדם. הניחי נגיעה על כל לחי וטשטשי טוב באמצעות האצבעות. בעזרת מברשת רחבה, הניחי מעל מעט ברונזר בתנועות סיבוביות. הברונזר יטשטש וישבור את הגוון האדמדם של האודם.

איפור עמיד ליום כיפור מאת נטע סקלי, סיניור ארטיסט מאק:
המפתח ליצירת איפור אשר יתאים לקיץ הוא קלילות ונוחות בלבישה. אף אחת לא אוהבת להיראות או להרגיש מאופרת "מדי" ורובנו מחפשות מוצרים קלים, עדינים ומעשיים לימי החום של יום כיפור. אילו מוצרים ייתנו לנו מקסימום תוצאה במינימום איפור ותחזוקה מעולה?

המטרה היא שתתחילי את יום הכיפורים מאופרת ותישארי מאופרת מבלי להסיר ולתחזק את האיפור
בחרי מוצרים בעלי עמידות ממושכת, נבחרת העמידים של מאק כוללת מוצרים לכל אלמנט בפנים המצטיינים בעמידות גבוהה במיוחד לאורך שעות. את העמידות הגבוהה של המוצרים משיגים על ידי חומרים כפולימרים העוזרים להצמדות המוצר אל העור.

בעבר עמידות באיפור קשורה הייתה ליובש המוצר. טכנולוגיה מודרנית מאפשרת ליצור מוצרים עמידים לאורך שעות אשר מצטיינים גם בלחות ונוחות לבישה.

זכרי כי עמידות היא עניין אינדיווידואלי ויכולה להשתנות ממאופרת אחת לשנייה בתאם למצב העור.

בניגוד למקובל לחשוב לפעמים – עמידות אינה אוייב, יש רק להצטייד במסיר איפור המותאם לאיפור עמיד כמו GENTLY OFF EYE AND LIP MAKEUP REMOVER על מנת להסירו בצורה קלה, מהירה ואפקטיבית.

נסי מייקאפ עמיד PRO-LONGWEAR וקונסילר תואם. עפרון עיניים עמיד TECHNOKOHL יכול להיות פתרון מושלם לקיץ. צרפי אליו מסקרה עמידה במים להשלמת המראה. צלליות עמידות בקרם PAINT-POT במבחר גווני בסיס יכולות להוות צללית בפני עצמן או בסיס לאיפור עיניים.

חשוב להניח אותן גם באזור כפל העין שכן זהו האזור הזז ביותר של העין בו האיפור נוטה להתפרק. לחילופין – צלליות PROLONGWEAR המספקות עד 8 שעות לבישה. נסי איילינר ג’ל   FLUIDLINEלתיחום עמיד של העיניים.
ליפסטיק ואפילו גלוס עמיד ל-6 שעות הם פתרון נפלא לאיפור אשר אין צורך לתחזק רבות לאורך היום.

זוהר וולף, מאפר ראשי של בובי בראון מעניק גם הוא את הטיפ המנצח שלו למראה המאופר לאורך שעות:
כדי להעניק למייק אפ עמידות גבוהה, הניחי בשלב הראשון פריימר. מעליו, מרחי מייק אפ באמצעות מברשת מתאימה. ובשלב האחרון על מנת לקבע בצורה הטובה ביותר , יש לפזר פודרה באזור ה- T.



עמוד זה נצפה: 504 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור