חיפוש באינדקס עסקים

אינסטנט מייקאפ – איפור בדקות

פורסם מאת: בתאריך: 7 יולי 2015

 כן כן, כל מתאפרת יודעת וודאי כי מלאכת האיפור גוזלת זמן. המין הגברי תמיד מתריס לעברנו הנשים המתאפרות, "אני מוכן בדקה, הבעיה זו את! עד שאת מתאפרת ..". אז איך מקצרים את זמן האיפור? גורו המייקאפ בועז שטיין נחלץ לעזרתנו המתאפרות ומעניק לנו טיפים מקצועיים לעשות את זה מהר וטוב. לקרוא ולשמור! 

מריחת מייק אפ ופודרה: 

את המייק אפ מורחים מאזור האף המסמל את אמצע הפנים כלפי חוץ.  גבולות המתאר שלנו הם קו שורש צמיחת השערות במצח, מאחורי האוזניים, וגלישה אל הצוואר.
יש לבחור במייק אפ בצבע העור. לא משזף יותר ולא מלבין, לא כמעט ולא בערך- בדיוק!
בעזרת ספוגית לחה ומעט מייק אפ בתנועה של  קלות מורחים את המייק אפ. ככל שהשכבה דקה ואחידה , התוצאה טובה יותר. פודרה  שקופה חובה! 
 
חיטוב עצם הלחי על ידי סומק: 
 
עבור חיטוב עצם הלחי אנו בוחרים בסומק שיהיה כהה יותר מהמייק אפ בלא פחות מ – 5 דרגות. בעזרת מברשת סומק מתאימה, מורחים מתחת לעצמות הלחיים כשנקודת ההתחלה 
סמוך לפאות השיער לכיוון הזוויות החיצוניות של העיניים. במקרה שמרחנו יותר מדי צבע , ניתן לחזור ולטשטש עם ספוגית ומייק אפ   על מנת לייצור מראה הרמוני ויפה. 
 
טיפים איפור מהיר בועז שטיין
איפור העיניים: 
 
את יתרת הסומק שעל המברשת , אנו מורחים את העפעף העליון. 
במידה ומעוניינים בהדגשה כהה יותר לעין, ניתן לבצע זאת עם כל צללית כהה או עפרון כהה בקו שורש צמיחת הריסים בעפעף התחתון. מסקרה כהה מוצר חובה להעצמת קו מתאר העין. מורחים את המסקרה מפנים הריסים כלפי חוץ ולבסוף מסרקים את החלק הפנימי של הריסים עם מסרק קטן לפיזור אחיד. אם אזור העין התלכלך, 
 
איפור השפתיים: 
 
זהירות העדיפו שפתונים בהירים  וקלילים והימנעו משפונים עמידים מאד ולו בשל הסיבה כי כל ’פספוס’ של קו גבול השפתיים ניכר למרחוק בעיקר בשפתונים כהים. חמור שבעתיים השימוש בכאלה העמידים מאד המחייבים דיוק מירבי ואינם ניתנים לתיקון במיידי. העדיפי לתחום את השפתיים בתוחם בהיר, גלשי איתו לשטח הפנימי של  השפתיים והעניקי להן ברק קל בעזרת גלוס בגוון מתאים.
 
מעוניינת לדעת כיצד להתאפר באופן מהיר ובכלל? לגורו האיפור בועז שטיין מגוון קורסים והשתלמויות שתוכלי להשתלב בהם.
 
מלבד זאת, תוכלי לרכוש  באופן בטוח ובקלות מגוון מוצרים איכותיים ומקצועיים ממש כמו האיפור המוזכר כאן באתר של בועז שטיין.  
 
בהצלחה! 
 


עמוד זה נצפה: 471 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור