חיפוש באינדקס עסקים

ממתק או תעלול?

פורסם מאת: בתאריך: 4 נובמבר 2015

 האלווין, או "ליל כל הקדושים" שחל ממש הסוף השבוע האחרון, ידוע בתחפושות המפחידות ובאווירה האפלה אך המשעשעת שאופפת אותו. בחג הנוצרי, עוטים הילדים תחפושות של שדים, מכשפות או רוחות רפאים, דופקים על דלתות השכנים ומכריזים: "ממתק או תעלול?" מראות האיפור ששואבים השראה מהחג מתאפיינים במראה דרמטי, כהה ומעט גותי. השפתיים אדומות כמו סוכריה כהה ואדומה במרכז הפנים, ואילו העיניים… מתכננות את התעלול הבא. הגשמים שתפסו אותנו השבוע, בתיאום מדהים עם האלווין,  גרמו לנו להזדהות עם המראה הכהה ומיד רצנו לאמץ אותו. 

הלוק שבחרנו יכול לככב בקלות גם בשעות היום, במיוחד בחורף הקריר. רוצה גם? עקבי. 

1. מייק אפ- כדי להשיג מראה עור מאט ואחיד, השתמשי במייק אפ במרקם מוס ומרחי אותו עם האצבעות על פנים נקיות. המראה הגותי מציג פנים בהירות בהרבה מהגוון הטבעי של העור; אם ברצונך לקרוץ לטרנד אך במידה, תוכלי להשתמש בגוון אחד בהיר יותר מגוון עורך. 
 
2. טוש הארה- האירי את האזור שתחת העיניים ואת עצמות הלחיים עם טוש הארה בהיר. טפחי עם כרית האצבע על מנת לטשטשו אל תוך העור. 
 
3. מסקרה לגבות- הדגישי את הגבות בעזרת מסקרה ייעודית לכך; השתמשי בגוון אחד כהה יותר מהגוון הטבעי של גבותייך. סרקי אותן מן המרכז לכיוון הקצה, ואל תחששי משערות סוררות שחורגות ממקומן. הפעם זה מבורך. 
 
4. צללית שחורה- בעזרת אצבעך, "לכלכי" מעט את מרכז העפעפיים העליונים עם מעט צללית שחורה. אל תעמיסי. 
 
איפור ליל כל הקדושים - מייבילין ניו יורק
 
5. בעזרת מברשת ספוג קטנה "לכלכי" גם את העפעף התחתון, ממרכז העין ועד הקצה החיצוני. מריחה אחת מספיקה. 
 
6. מסקרה- בחרי מסקרה שתעניק לך נפח מטורף לריסים. קחי את הזמן והברישי את ריסייך מן השורש ועד הקצה, בתנועות זיגזג קטנות. הקפידי להגיע לכל הריסים הקטנים בקצות העין, ואל תוותרי גם על הריסים התחתונים. 
 
7. תוחם- הגענו לממתק. לדובדבן שבקצפת. ועם דובדבנים חייבים להיות מדויקים. שימי שיר שאת אוהבת ביו-טיוב, קחי את עפרון השפתיים הכי אדום בסביבה, וציירי את קו המתאר של שפתייך. התחילי במרכז השפה העליונה, כלפי חוץ. לאחר מכן חזרי למרכז וציירי את הצד השני. הדבר יעזור לך לצייר שפתיים סימטריות. את השפה התחתונה ציירי מהקצה, לכל האורך. איך תדעי שהצלחת? כשתהיי מרוצה.  
 
8. שפתון- את השפתיים נמלא בשפתון אדום עמיד, כזה שלא יזוז גם כשתאכלי או תשתי. כדי להניחו בדיוק מירבי, בחרי בשפתון בעל אפליקטור ספוגית; אל תשכחי לחדש את שכבת הלחות במהלך היום, להרגשה נוחה ונעימה.  

רשימת מוצרי מייבלין ניו יורק להשגת מראה HALLOWEEN: 
 
– מייק אפ דרים מאט מוס 
– צללית Color Tatto  בגוון שחור 
– מסקרה לגבות Brow Show בגוון Dark Brown
– מסקרה GO EXTREME LEATHER BLACK
– עפרון שפתיים Color sensational  בגוון  
– שפתון סופרסטיי 24 בגוון 150. 


עמוד זה נצפה: 593 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור