חיפוש באינדקס עסקים

אינטימה – בגדי ים קיץ 2011

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 מרץ 2011

אינטימה - בגדי ים קיץ 2011. צילום: רון קדמי.קולקציית בגדי ים קיץ 2011 של אינטימה מציגה מגוון גזרות רחב בשלל דפוסים. הקולקציה מתאימה לנערות ונשים בכל טווחי הגילאים המחפשות בגד ים אופנתי וחדשני מבדים איכותיים.

לראשונה בישראל רשת אינטימה משיקה קולקציית SHAPER – בגד ים מחטב. קולקציית בגדי הים SHAPER מעניקה תחושת סקסיות ומפחיתה עד מידה אחת מהמראה. בקולקציה בגד ים בגזרה שלמה, ובקיני.

העונה, מגוון חזיות בגדי הים מגיעות עם אפשרות הקטנה והגדלה, בדיוק כמו החזיות בהלבשה התחתונה, כעת גם בבגדי הים של אינטימה בעונת קיץ 2011 ניתן לכוון את כתפיות חזיית בגד הים. כמו כן החזיות מגיעות עם סוגר משופר לשכיבה נוחה ללא הטרדות על הגב ועם אפשרות הצרה והרכבה.

בנוסף, ניתן למצוא בקולקציה בגדי ים שלמים, ביקיני, טנקיני ועוד מבד במראה ג’ינס חלק ובשילוב פרחוני למראה חטוב סקסי ושיקי.

העונה אינטימה TEEN ממשיכה גם העונה לתת מענה במידות 34-40. העונה נראה בגדי ים המותאמים במיוחד לנערות ולמבנה גופן, הצבעוניות המובילה בקו זה הינה זרחנית ובוהקת לקיץ צעיר ושמח.

בגדי הים שלמים העונה ממשיכים לכבוש את ליבנו  בגזרות רבות מעניינות וסקסיות. גזרת הסטרפלס למראה קלאסי ונקי, בגד ים שלם עם כתפייה לתמיכה ומראה ספורטיבי, בגדי ים שלמים עם גב חשוף ועוד מגוון גזרות מיוחדות וחדשות. כל אלו יעניקו מראה אופנה סקסי. קולקציית BAYWATCH, בגדי ים שלמים קלאסיים ומדהימים בצבעים אדום ושחור בדיוק כפי שכולנו זוכרים מהסדרה המיתולוגית, משמר המפרץ.

אינטימה - בגדי ים קיץ 2011. צילום: רון קדמי.  אינטימה - בגדי ים קיץ 2011. צילום: רון קדמי.
אינטימה – בגדי ים קיץ 2011. צילום: רון קדמי.



עמוד זה נצפה: 552 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור