חיפוש באינדקס עסקים

איך נחגוג את סילבסטר 2010 בבית?

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 נובמבר 2009

 

המרכיבים למסיבה טובה הם תחילה חברה טובה, אז אחרי שהזמנתם את החברים ניתן להתחיל לתכנן את המסיבה ולהפוך את הבית למועדון שלב אחרי שלב.

נרים כוס יין
לרבים מאיתנו אין סט כוסות יין וכוסות אלכוהול לעשרות משתתפים אך אין זה אומר שיש לרוץ איך נחגוג את סילבסטר 2010 בבית? - כוסות יין ושמפניהלחנות ולקנות סט יקר שלא נוכל לעשות בו שימוש אלא עד שנתכנן את המסיבה לשנה הבאה.
אורה הר- לב, הקניינית הראשית של רשת IDdesign מציינת כי "כאשר אנו מארגנים מסיבה למספר רב של משתתפים ונערכים עם כלי הגשה וכוסות שתייה חשוב לזכור שאפשר להגיש מספר עיצובים בסגנון של מיקס אנד מאטש וליצור שפה אחת למסיבה. כך למשל ניתן לבחור סט כוסות סטנדרטי מזכוכית ולשלבו עם סט נועז כמו סט אדום או מנומר". ברשת IDdesign מציעים מגוון רחב של כוסות יין ושתייה בעיצובים צעירים שמתאימים לאירוח חגיגי ומסיבות.
אורית גרינברג, הקניינית הראשית של רשת ביתילי מסבירה על סוגי כוסות לשתיית יין, אלכוהול קוקטילים ועוד וגם על שתיית שמפניה:
שתיית שמפניה עדיפה בכוס צרה וארוכה שתמנע מהבועות לברוח במהירותמהמשקה ותיתן אפקט מרשים של תנועת הבועות כלפי מעלה.
ברשתביתילי ניתן לרכוש כוס המתאימה לשמפניה
במחיר 13.80 ש"ח.
החומר היוקרתי ביותר הוא קריסטל, הקריסטל מכיל לפחות 24% אבץ והצלילות שלה צרכיה להיות מושלמת, ללא גוון כלשהו. ככל שהאחוז האבץ בזכוכית גדול יותר, איכות המוצר טובה יותר. בצלילות ובשקיפות הכוס ביכולת הטכנית ליצור כוס דקה יותר. האבץ מקנה לחומר הגולמי גמישות יתר. עמידות, צלילות ושקיפות הכוס ארוכה יותר. מקור גביעי הקריסטל הוא בעיקר אירופה – מפעל בקרה נחשב מומחה עולמי בעל היסטוריה ארוכת שנים של ייצור קריסטלים והיקר בעולם. כל גביע עשוי בעבודת יד עם גימור קפדני. את הפשטות לעומת היוקרה של הגביע ניתן לבדוק גם בלי להיות מומחים גדולים בזכוכית, בעזרת מס’ מדדים:
לגביע פשוט יש RIM– טבעת מעובה בשפת הגביע. הטבעת מעידה על כך שהגביע יוצר בייצור מכונות המוני ולא בעבודת יד כפי שמייצרים את גביעי הקריסטל היוקרתיים.
גביעי קריסטל ניתן לזהות ע"י העברת אצבע (נקייה משומן) על שפת הגביע ואם יישמע צליל שריקה מדובר בכוס מקריסטל. הדרך השנייה היא להקיש על הגביע ולהקשיב, אם נשמעת נקישה חוזרת כמו "הד" זה מעיד כי הכוס עשויה מקריסטל.

שמפניירה
שתיית שמפניה הפכה למסורתית בחגיגות בחגים גדולים ובערבים רומנטיים. בעת פתיחת בקבוק איך נחגוג את סילבסטר 2010 בבית? - שמפניירההשמפניה מועף פקק הבקבוק מלחץ הגזים ונשמע צליל ה"פופ" של שחרור הגזים, צליל שהפך לפופולארי ומסורתי מחגיגות רבות, אף באירועי ספורט ועוד.
רשת דומו מציגה קולקציה חדשה של שמפניירות מעוצבות וייחודיות מתאימות גם לעיצוב שולחן החג וגם כמתנה ייחודית ומקורית.

מומחי רשת דומו מסבירים איך שותים שמפניה ולמה היא צריכה להיות מקוררת:

  1. את השמפניה מגישים קרירה.
  2. טמפרטורת השתייה האופטימאלית היא 7 מעלות צלזיוס.
  3. השמפניה מוגשת בכוס שמפניה מיוחדת, המעוצבת בצורה שמונעת בריחת גזים. בנוסף, שימוש בכוס גבוהה מונעת גם חימום המשקה על ידי היד המחזיקה את הכוס.
  4. בקבוק השמפניה מוגש בדלי קרח על מנת לשמור על הטמפרטורה האידיאלית של המשקה (7 מעלות).

בר ביתי
יש את אלו שמגדילים לעשות ובוחרים להקים בבית בר ביתי אשר ישמש אותם כל השנה או באירועים איך נחגוג את סילבסטר 2010 בבית? - בר ביתימיוחדים כמו ערב הסילבסטר. לי אפיק, סמנכ"ל סחר ושיווק של רשת IDdesign ממליצה: "כאשר אנו באים לתכן בר ביתי חשוב שנבדוק את תדירות השימוש, האם נשתמש בו על בסיס יומי או רק באירועים מיוחדים. כמו כן חשוב לברר כמה אנשים יתארחו סביב הבר ולתכנן אותו בהתאם. במידה והבר הוא בר אשר משמש אותנו ביומיום אז ניתן בהחלט להקצות לו שטח במטבח או בסלון או לאלו שמארחים הרבה אנשים אף להקצות לו חדר שלם. במקרים בהם לא מארחים על בסיס קבוע, ניתן לבחור יחידות בר על גלגלים כמו יחידת breakfasts bar  אשר מאפשר לאחסן את היחידה עם הכיסאות במזווה או במטבח".

מגששים באפלה
בניגוד למסיבות כיתה שנהגנו לאתר בגיל בית הספר, לא מומלץ להחשיך את החלל לגמרי אלא להשתמש נכון בתאורה. מרטין אור מעצב תאורה ומנכ"ל אולטרה תאורה ממליץ "כאשר אנו מארחים מסיבה הנטייה הטבעית היא לכבות מה שיותר מנורות ולבלות את הערב בעלטה. זו לא הדרך הטובה להאיר מסיבה, על מנת שנוכל לבלות באווירה טובה ושמחה, ובכל זאת לראות זה את זו (בעיקר לקראת חצות), לשוחח, לשתות ואולי לאכול אנו זקוקים לאור. האור המומלץ במסיבה הוא אור רך וחלש אך מומלץ בקרבת הבר, הבופה, פינות הישיבה להאיר מעט יותר את האזור על ידי גופי תאורה קטנים יותר ובעלי אור רך. במידה ויש לנו גופי תאורה עם דימר נוכל לשלוט באור ולייצר אור חלש באזורים מסוימים ואור חזק יותר באזורים חשובים בהם אנשים זקוקים למעט יותר אור".

נקי ומצוחצח
המעצבים של תשלובת אלוני ממליצים "כאשר אנו מארחים מסיבה בביתנו, חשוב לחשוב על האורחים איך נחגוג את סילבסטר 2010 בבית? - הייניקןעד הפרט האחרון ולאבזר את חדר השירותיים והרחצה בהתאם. חשוב מאוד כי חדר השירותיים יהיה נקי כל הזמן ולכן מידי פעם מומלץ להיכנס, להחליף מגבות, לשים עוד נייר, סבון ולרוקן אשפה. לאלו שרוצים להגדיל ולעשות ניתן להדליק נר או מפיץ ריח, ולהעמיד לרשות האורחים כל מיני אמצעים להתרעננות כמו מגבונים או בושם ריחני".

אלכוהול
איך אפשר לתכנן מסיבה מבלי לתכנן את האלכוהול, אז כדי שנהיה מעודכנים אלו הכוכבים החדשים של מסיבות הסילבסטר היינקן, יוצאת במהדורה מוגבלת ונוצצת לכבוד חגיגות ראש השנה האזרחית – בקבוק מגנום ליטר וחצי. טמפו, משווקת היינקן בישראל, מעלה על המדפים לקראת חגיגות הסילבסטר מהדורה מוגבלת לחובבי הבירה. היינקן מגנום מכילה ליטר וחצי של בירת הפרימיום האהובה בקבוק מעוצב כשמפניה קלאסית ובעל סגירה בפקק שעם להשלמת חווית החגיגה.
בנוסף מציגה היינקן למסיבות הסילבסטר הביתיות חבית 5 ליטר עם ברז מזיגה ייחודי הממוקם בראש החבית – מעניק חווית מזיגה אמיתית של בירה ממש כמו בבר עם 30 יום תוקף מפתיחה (בשמירה בקירור). בעלת רמת גז זהה לאורך כל החבית. את מהדורת היינקן מגנום ניתן להשיג בחנויות היין המובחרות במחיר 45 ש"ח החבית מוצעת למכירה ברשתות השיווק והחנויות המובחרות במחיר 129.99 ש"ח.



עמוד זה נצפה: 462 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור