חיפוש באינדקס עסקים

איה מונק-גונצ'רוב מונתה למנכ"לית חטיבת היוקרה בלוריאל ישראל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 22 יולי 2019

חטיבת היוקרה בקבוצת לוריאל (הכוללת בין היתר את המותגים לנקום, קיל'ס ומותגי המעצבים ג'ורג'יו ארמני, רלף לורן, דיזל ואיב סן לורן)מהווה את אחד ממנועי הצמיחה של קבוצת לוריאל בישראל. מאז 2016, תחת מפת דרכים אסטרטגית חדשה, החטיבה נמצאת בצמיחה מואצת שהביאה לכיבוש נתחי שוק בקטגוריות הבישום, הטיפוח והאיפור. איה תחליף את קובי אזולאי שהיה מנכ"ל החטיבה ב-4 השנים האחרונות.

איה מונק-גונצ'רוב, 34, נ+2, הצטרפה ללוריאל בשנת 2011 כמנהלת מותג בחטיבת היוקרה, מילאה בהצלחה רבה מספר תפקידים ניהוליים והתקדמה עד לתפקידה הנוכחי כמנהלת השיווק של לנקום. לאיה רקע וניסיון עשיר בתחום ניהול השיווק והיכרות מעמיקה במיוחד עם תחום היוקרה. היא הובילה את פעילות לנקום במקצועיות ובהצלחה רבה ביחד עם הצוות בניהולה, והביאה להישגים משמעותיים כולל הפיכת La Vie Et Belle לבושם מספר 1 בישראל. לפני כשנה איה לקחה תחת ניהולה גם את מותג הטיפוח האמריקאי קיל'ס שנמצא בישראל במגמת צמיחה דו ספרתית כל שנה.

אלי שגיב מסר: "אני שמח וגאה על קידומה של איה לתפקיד הבכיר ואני גאה במיוחד לקדם מנהלים מוכשרים מתוך החברה. זו הפעם הראשונה שמנהלת שיווק מתמנה למנהלת חטיבה עסקית ואני בטוח שיכולותיה וכישוריה המקצועיים של איה, סגנון הניהול הייחודי שלה, לצד מומחיותה,הידע והניסיון שצברה בלוריאל יסייעו לה להצליח בתפקיד ולהמשיך לחזק את חטיבת היוקרה תוך עמידה באתגרים שיעמדו בפניה בשנים הקרובות".

איה מצטרפת להנהלת הקבוצה בישראל ותהיה האישה החמישית (מתוך 11 חברי הנהלה) בהנהלה הבכירה תחת ניהולו של אלי שגיב.

איה תיכנס לתפקידה ב 1 לספטמבר לאחר תקופת חפיפה והכשרה מסודרת.

איה מונק-גונצ'רוב מונתה למנכ"לית חטיבת היוקרה בלוריאל ישראל



עמוד זה נצפה: 614 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור