חיפוש באינדקס עסקים

אופנת שיער חורף 2009/10 – שרית הייר בוטיק

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 נובמבר 2009

תסרוקות מגוונות המתאימות לחורף הישראלי

החורף החל נותן את אותותיו ובגזרת אופנת השיער ניתן למצוא מגוון תספורות ותסרוקות מגוונות המתאימות לעונת החורף הישראלי. שרית אזולאי, מעצבת שיער והבעלים של מספרת היוקרה Sarit Hair Boutique הממוקמת במתחם איירפורט סיטי, מסבירה על מראות אופנת שיער לעונת חורף 2009/10.

צבעי שיער – חורף 2009/10
צבעי השיער העונה יהיו טבעיים ונקיים יותר מבחינת הגוון השולט בהם. השיער חייב להיראות טבעי ככלאופנת שיער חורף 2009/10 - וולה פרופסיונל האפשר מלא ברק וזוהר – השפעה ישירה של הצבעים על שיער טבעי כאשר אנו בוחרים את הגוון הנכון לצביעה.

טכניקת גוונים
טכניקת גוונים מקובלת כמובן במשך כל השנה ואין לה קשר לתקופה או לעונה מסוימת, אך ניתן לומר שהנטייה בחורף הקרוב היא לשמור על רמת בהירות מתונה בשיער. בעת ביצוע גוונים בהירים על שיער טבעי, נקפיד שלא להגיע אל הגוונים הבהירים יתר על המידה בכדי שניתן יהיה ליצור מראה טבעי ופחות מוחצן.

שטיפת גוון
שטיפת גוון נכנסת חזק מאוד לתודעת הציבור כאשר החברות היצרניות מציעות חומרים מעודנים ותוקפניים פחות לשיער. מדובר בתכשירים נטולי אמוניה המומלצים בעיקר לנשים שעדיין לא הגיעו לשלב הצביעה עם התכשירים המקובלים (צבע עם אמוניה בשילוב חמצן). שטיפת גוון תהווה פתרון הולם לשיער חסר ברק, צבע טבעי דהוי במקצת, כיסוי וטשטוש שיער שיבה ראשוני ועוד.

החלקות שיער
כמו ריבוי מגוון המוצרים הקיימים כיום לשימוש כך גם טכניקות העבודה שודרגו וניתן לבחור כיום לא מעט שיטות עבודה שיהיו מקובלות ומתאימות לשימוש על השיער ללקוחות בהתאם לאבחון הראשוני ולצרכים של השיער ולתוצאה המבוקשת.
החלקות השיער (החלקה יפנית, החלקה ברזילאית, החלקה אמריקאית, החלקה צרפתית) מהוות כיום פתרון מושלם ואיכותי לסוגי שיער שונים, אך יש לזכור שלפני קבלת ההחלטה היכן ואיזו סוג החלקה את מעוניינת לבצע, כדאי לבצע סקירה של השוק, טכניקות העבודה הקיימות וכמובן טווח מחירים העשוי להשתנות ממקום למקום.

ומה התחזית לעונת קיץ 2010
שיער שופע מלא חיוניות ובעיקר נפח ותנועה. שמירה על אורכים ותכנון מראות אופנתיים בהתאם לקווי התספורת שישלטו בעונה הקרובה. מדובר על קווים סימטריים ומדויקים אשר ישפיעו על מראה שיער מעוצב.
התספורות יהיו מבוססות על שיער חלק וארוך או קצר ומדורג זאת בהתאם למרקם ולמצב השיער של כל לקוחה. בעונה הקרובה נייצר אופנת שיער במיטבה ונציע ללקוחות את העיצובים החדשים על סמך המצוי ועל פי נתוני השיער ולמבנה הפנים.



עמוד זה נצפה: 420 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור