חיפוש באינדקס עסקים

מותג נעלי הריצה BROOKS משיק את Neuro

פורסם מאת: בתאריך: 6 אפריל 2016

מותג נעלי הריצה BROOKS משיק את Neuro

הנעה טבעית מתקדמת, דסקיות אוויר חדשניות ומערכת שרוכים וגפה לעטיפה מושלמת בטכנולוגיית 360 מעלות. מותג נעלי הריצה האמריקאי BROOKS משיק את קולקציית Neuro.
 
הקונספט מאחורי קולקציית Neuro, הדגם החדש ביותר של Brooks, מציג נעל ריצה יומיומית, מהירה ומשפרת ביצועים.
 
ביצירת הדגם הנוכחי שולבו טכנולוגיות מתקדמות במטרה להפוך אותה לנעל הריצה המתקדמת ביותר שקיימת כיום בשוק: מנגנון ’שבירה’ טבעית באמצע הנעל מעניק לה גמישות יוצאת דופן ומאפשר הן לעקב והן לקדמת כף הרגל לנוע באופן עצמאי ובכך לייצר דחיפה מלאת עוצמה, בדומה לתחושה הטבעית המתקבלת כאשר רצים יחפים.
 
מאפייני הדחיפה הטבעית חוזקו בעזרת טכנולוגיה ייחודית נוספת, דסקיות הנעה פנימיות – טבליות פלסטיק מורכבות מתחת לציפוי הסוליה ומעליהן תרמילי ’דחיפה’, מפוזרות לאורך הנעל. תרמילים אלו מצופים בגומי מרופד ותפקידם העיקרי הוא להעניק תגובה מידית לכף הרגל כאשר היא באה במגע עם הקרקע.
 
על ידי החזרת אנרגיה מהירה, מוזרקת לכף הרגל ’דחיפת’ מרץ, מה שיוצר תחושת מהירות מוגברת במהלך הריצה.
 
חלקה העליון של הנעל  גם הוא מעוצב בחדשנות טכנולוגית ומציג חשיבה על הפרטים הקטנים לצורך נוחות מרבית.
 
במטרה להעניק אחיזה מושלמת לכף הרגל שולבה בדגם החדש מערכת שרוכי ’ערסל’ דינאמית עם שרוכים פנימיים, השזורים לאורך כל הנעל, כולל תחת כף הרגל, במטרה ליצור מעטפת של 360 מעלות.
 
מערכת השרוכים עוטפת את כפות הרגליים מכל צדדיה ומתהדקת בחלקן העליון באמצעות קשירה פשוטה. הטכנולוגיה הזו מעניקה נוחות מדויקת ותחושת ’עור שני’ לכף הרגל. הרשת העליונה שומרת על הרגליים קרירות ויבשות והעקב המעוגל של הנעל מסייע לשיפור תנוחה אנכית נכונה של הגוף ומזעור לחץ על המפרקים.
 
"דגם Neuro עושה שימוש במגוון האמצעים המתקדמים ביותר בכדי לספק התאמה מקסימלית לכף הרגל, ביניהם טכנולוגיית הביומכניקה.
 
הסדרה עוצבה במטרה להוציא את המיטב מכל מאמץ, ריצה וקילומטר", מסביר אילן בניסטי, מנהל קבוצת ’ראן ספורט’ יבואנית המותג Brooks  בארץ. הדגם מיועד לנשים ולגברים.
 
להשיג ברשת BROOKS ובחנויות הספורט המקצועיות המובחרות
 
Brooks Neuro 2016 צילום brooks studio
 
 

 
BROOKS (ברוקס) הינה חברה אמריקאית המתמחה בייצור נעלי ריצה מקצועיות, אשר נוסדה ב-1914 ושייכת לאיל ההון וורן באפט.
 
מזה כשנתיים מובילה ברוקס את שוק הריצה האמריקאי, עפ"י נתוני ה-running specialty accounts, ולאחרונה השיקה גם קו מוצרים משלימים לריצה, כמו גם קולקציות נעליים ראשונות מסוגן המותאמות להליכה, לשטח ולילדים.
 
ברוקס מוגדרת כ"פורצת דרך" בתחום נעלי הספורט, עם שלל פיתוחים, כמו: טכנולוגיית ה-DNA שיוצרת התאמת בין משקל הרץ לעצימות הבלימה, BioMoGo הסוליה המתכלה הראשונה מסוגה, ו-PDRB פטנט לפיו כף הרגל מותאמת באופן ביו-מכני לתנועה הטבעית מהעקב לבוהן. 


עמוד זה נצפה: 490 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור