חיפוש באינדקס עסקים

אופיר בן שטרית יצאה למסע שופינג ..

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 יוני 2013

הפינליסטית היפה של "דה וויס", אופיר בן שטרית, יצאה אמש,   בשעות הערב המוקדמות   מביתה שבמושב ניר גלים "להזדגנף" כשהיא מלווה באמה אודליה.

בן שטרית החליטה שהגיע הזמן לחזור לכושר גופני ונרשמה לשיעורי אירובי ולחדר כושר, אליהם תמצא זמן בין המופעים של המחזר החדש "חגיגה בסנוקר", בו היא מופיעה יחד עם השחקנים זאב רווח, נירו לוי ומיקי קם. אופיר מגלמת במחזמר את התפקיד של יונה (אותה גילמה בסרט  הידוע השחקנית ניצה שאול).

אופיר בן שטרית יצאה למסע שופינג ספורטיבי ברחבי דיזנגוף  כשהיא מלווה

אופיר ואמא שלה  החליטו לבלות זמן איכות ו"לחרוש" את דיזינגוף סנטר עד שנתקלו  בסניף החדש של ורטהיימר ספורט, שם החליטו לרענן את המלתחה הספורטיבית של אופיר. 

לאחר מדידות רבות, שאמא אודליה משמשת כסטייליסטית הבית, רכשה אופיר קולקציה חדשה שכוללת בין הייתר: נעלי ריצה של  המותג מיזונו, חולצות ספורט וכפכפי  אצבע. בנוסף, היא לא שכחה לפנק את אחיה הקטנים וקנתה לכל אחד מהם זוג  נעליים. סה"כ הנזק נאמד ב – 1000 ₪, לאחר הנחת סלבס.

אופיר בן שטרית יצאה למסע שופינג ספורטיבי ברחבי דיזנגוף  כשהיא מלווה

בן שטרית סיפרה כי בימים אלו ממש היא עובדת עם פליט נוסף של דה וויס דן סלומון על מופע משותף שיעלה בקרוב שאת שיריו הם כותבים ומלחינים, בנוסף היא תצטרף בשנה הבאה למופע של התזמורת האנדלוסית של אשדוד שכותרתו- "יצירה נשית".

עוד סיפרה, שבאוגוסט הקרוב היא תופיע עם המנטור שלה אביב גפן בפסטיבל הים התיכון באשדוד והוסיפה שלאחר מופעי הקיץ בתחילת חודש ספטמבר היא תחל את השירות הלאומי,  ככתבת השטח של אתר ההדברות "אורות".

אופיר בן שטרית יצאה למסע שופינג ספורטיבי ברחבי דיזנגוף  כשהיא מלווה



עמוד זה נצפה: 415 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור