חיפוש באינדקס עסקים

אסתי גינזבורג ואסי עזר באירוע התרמה של עמותת "חיים"

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 מרץ 2014

מיטב הסלבריטאים ואנשי העסקים הגיעו אתמול לאירוע ההתרמה השנתי של עמותת "חיים".
במהלך הערב, הצליחו לגייס מהתורמים שרכשו כרטיסים עברו האירוע, כ-600 אלף שקלים. את הקרדיט נתן המנחה אסי עזר למנחה שלידו אסתי גינזבורג, שכשמדובר בכסף ותרומה, אסתי יודעת את העבודה ולא מרפה עד שהיא מקבלת את מה שהיא רוצה להשיג. את אירוע הקוקטייל אירחו השפים ירון שליו, פול אסנהיים ועומר מילר ומיד אחריו נכנסו לאולם לצפות בהופעות של משה פרץ, שירי מיימון, נתן גושן ואתניקס.

משה פרץ הגיע עם אשתו ירדן ועלה ראשון על הבמה, משם המשיך להופעה באירוע משפחתי, שירי מיימון התעקשה לשיר יותר מהליין אפ ואמרה שאחרי שהתלבשה ועשתה איפור שיער היא רוצה לתת עוד לקהל, אחריה עלו נתן גושן ואתניקס שבמקום שלושה שירים הפכו את הערב למסיבה שנמשכה עד חצות.
בין האורחים :
עדי קייזמן שהסכים להתחיל את האירוע רק אחרי תמונה משותפת ביחד עם אשתו אסתי גינזבורג, שהרימה את האירוע,
יון תמרקין ואלכסה שהיו על הבר עם חן אהרוני, אליאנה תדהר, דון לני גבאי ושירן סנדל, שהעבירו את הערב בשולחן משותף, יוצאות האח הגדול טהוניה ונופר מור שהגיעו ביחד לאירוע, לי גריבנאו ועומר דנקנר, דניאל חסון ועוד, אפרת רייטן ובעלה האדריכל גל מרום, אירית רחמים שהגיעה ביחד עם מיקי טיל ורונן נמני בעלי קבוצת קפה קפה, יעל נזרי שהגיעה עם חברות כשטדי שגיא נשאר בבית, לצד מיטב אנשי העסקים שתרמו עבור מקום באירוע:
יואב פלטו שרון, מיכל ודוד פורר בעלי ניאו פארם, דורון ועדי סבג, חגי גולן, יוסי אלבז, אבי לוי ואשתו, מוקי שניידרמן, זאב רוטשטיין מנהל בית החולים תל השומר, רב הכותל הרב רבינוביץ’, מולי ליטבק, רגין גנזי, משפחת המבורגר, עופרה רייף שמלצר, צביקה בירנבויים, יגאל שרמייסטר, קובי ולימור נדב, אבי ואירמה מיכאלי ושגריר איטליה בישראל.

 אסתי גינזבורג ואסי עזר

משמאל אסתי גינזבורג ובעלה עדי קייזמן

מימין אסי עזר, משמאל משה פרץ ואשתו

בתמונה משמאל טהוניה רובל ונופר מור

מימין דון גבאי ומשמאל אירית רחמים


צילום:אריאל שלג
 



עמוד זה נצפה: 558 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור