חיפוש באינדקס עסקים

אומנות התסרוקת -אמיר אליהו

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 אוגוסט 2010

 

    אומנות התסרוקת -אמיר אליהו
סירוק ועיצוב תסרוקות ערב הוא סוג של אומנות. זה בעצם סוג של פיסול, פיסול בשיער. אלא שפיסול רגיל מתכוון להביע את תחושותיו של האומן ופיסול תסרוקת ערב מתכוון להחמיא לאישה שעל ראשה מתנוססת התסרוקת ולבטא את אישיותה שלה. זו אינה נקודת מבט אומנותית רגילה. לכן למרות שכל מעצב שיער יכול לעצב תסרוקת ערב, מעטים הם מעצבי השיער המתמחים בעיצוב תסרוקות ערב וכלה.

מגוון הסגנונות אינו מוגבל, כל אחת יכולה ליהנות מתסרוקת כלה מהממת שתהווה אביזר יופי מושלם לערב החגיגי בחייה. אם פעם היה השיער עצמו חומר הגלם לעיצוב התסרוקת וצריך היה להתייחס למגבלות של שיער הלקוחה, אם הוא קצר מדי, דליל מדי לעיצוב תסרוקת מסוימת, הרי היום אין מגבלות וניתן לעצב כל סוג של תסרוקת.

עצבי השיער המתמחים בתסרוקות כלה או תסרוקות ערב עושים שימוש רחב בתוספות שיער, הארכות שיער ואביזרים משלימים המעניקים לתסרוקת מראה ייחודי, נופך דרמתי, קלאסי, רומנטי – הכל על פי הסגנון המוביל בתסרוקת. למרות שסירוק כלות הוא אומנות של ממש, עדיין יש להתאים את התסרוקת לטעמה של הכלה, לשמלת הכלה ולתנאים הסביבתיים שמיקום האירוע מכתיב. לשם כך חייבת להתקיים פגישה מקדימה ותסרוקת ניסיון מספר ימים לפני האירוע הגדול. הפגישה הזו חשובה מאוד כיון שבה יובהרו כלאומנות התסרוקת -אמיר אליהו הנקודות החשובות שיבטיחו תסרוקת מרשימה שכולם, כולל הכלה עצמה, יהיו מרוצים ממנה.

על מנת לצאת מהפגישה המקדימה הזו עם תוצאות מספקות חשוב לעיין בתמונות של תסרוקות ערב ותמונות של תסרוקות כלה. הביאי איתך כמה תמונות המוצאות חן בעיניך והתייעצי עם מעצב השיער שלך על מנת להתאים את התסרוקת לטעמך והעדפותיך.

הקשיבי למעצב השיער שלך, היי פתוחה לשמוע עצה מקצועית, במיוחד אם הוא מומחה לתסרוקות ערב וכלה. שאלי לדעתו, קבלי עצה מקצועית. ההחלטה הסופית בידייך, בכל מקרה. את היא זו שצריכה להסתובב עם התסרוקת בערב האירוע ואת צריכה להיות זו שנהנית ממנה, הרבה לפני שהמחמאות יתחילו להישפך עליך מכל עבר.

בחירת מעצב השיער מומחה לתסרוקות כלה או ערב היא קריטית להנאתך מן התוצאה.  איפה מוצאים מעצב שיער שהוא אומן תסרוקות? מעצבי שיער רבים מעלים לאתרי האינטרנט שלהם גלריות תמונות של עבודות שלהם. סיור באינטרנט יוביל אותך לאתרים של מספר אומני תסרוקות מהמובילים בארץ.

 

 אומנות התסרוקת.
באדיבות: מעצב השיער – אמיר אליהו.



עמוד זה נצפה: 311 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור