חיפוש באינדקס עסקים

אגדה של צבע ב-30 גוונים

פורסם מאת: בתאריך: 4 אוגוסט 2015

מותג האיפור הבינלאומי L’ORÉAL PARIS חוגג 30 שנה לסדרת השפתונים האייקונית COLOR RICHE

לכבוד המאורע משיק המותג 30 גוונים חדשים – מגוונים טבעיים ועד לנועזים, בגימור מאט או מבריק. 
 
– שפתון קולור ריש – סדרת שפתונים הכוללת 30 גוונים המחולקים לחמש  משפחות צבע להתאמה מושלמת לכל אישה. מתוכם שישה גוונים בגימור מאט
– הסדרה כוללת פורמולה חדשנית: פיגמנטים מרוכזים, רכיבים מועשרים בנוגדי חמצון, ויטמין E ואומגה 3 ו- 6 המסייעים לטיפוח השפתיים.
– כוכבות נבחרת החלומות של לוריאל פריז מובילות את הקמפיין לסדרה: בלייק לייבלי, דוטזן קרוס, לומה גרותה, קרלי קלוס, לרה סטון, ביאנקה בלטי, ליה קבאדה ונטשה פולי.
 
שפתון או חוויה של צבעים. שפתון לכל אישה שהוא נשיקה, מפגש, חיבוק, מסיבה – השפתון מלווה את האישה לכל מקום ומשאיר סימון, חותמת אישית של כל אחת. השפתון מעצים את היופי הייחודי של האישה: אישה ממציאה את עצמה מחדש בכל יום באמצעות צבע – הבגדים שלה, צבע השיער שלה, והשפתון שלה.
 
קולור ריץק  - לוריאל פריז סדרת קולור ריש – אגדה של צבע 
 
כוכבות, נשים קרייריסטיות, בלונדיניות, ברונטיות, צרפתיות, אמריקאיות, סיניות, אפריקאיות, ישראליות, צעירות ובוגרות. כולן אוהבות את השפתון האייקוני Color Riche המציע שילוב של גוונים אופנתיים ונוחות שימוש.
שלושים הגוונים החדשים מחולקים לחמש משפחות  צבע – כאשר לכל משפחה הגוון האייקוני שלה.
סדרת קולור ריש, מציעה קשת של גוונים מתוחכמים הנעים מברק רענן וקליל ועד לגוונים אדומים ועזים – השפתונים מעניקים התאמה טוטאלית או יצירת ניגודיות ונותנים ביטוי לסגנון ולדמיון של כל אישה.
 
קולור ריש – פורמולה חדשנית לצבע עוצמתי
קולור ריש הוא מוצר איפור וטיפוח בעת ובעונה אחת: הנוסחה של סדרת קולור ריש מועשרת בנוגדי חמצון, וויטמין E ובאומגה 3 ו- 6 וזאת, בכדי לשמר את היופי הטבעי ואת הלחות בשפתיים, לתחושת נוחות שתלווה אותך כל היום. הפורמולה מכילה עד כ-50% רכיבים פעילים המגנים ומסייעים למראה בריא של השפתיים מדי יום. מרקם השפתון קרמי ועדין, כמו מוצר טיפוח לשפתיים.
 
המארז – סדרת קולור ריש מעצה את תחושת הנשיות החושנית. האריזה אלגנטית ומתוחכמת בזהב עם חריטת לוגו לוריאל פריז על השפתון, מעניקה מראה יוקרתי במיוחד.
 
תכולה: 4.2 גר’
 
סדרת קולור ריץ’ החדשה  - סגול ואדום
 
כוכבות המתהדרות בקולור ריץ’


עמוד זה נצפה: 486 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור