חיפוש באינדקס עסקים

אבישג ארבל – אופנת הריון קיץ 2013

פורסם מאת: בתאריך: 13 מרץ 2013

אבישג ארבל - אופנת הריון קיץ 2013האביב כבר כאן והקיץ בפתח – לקראת העונה החמה והארוכה המצפה להריוניות שבינינו, הרכיבה המעצבת אבישג ארבל קולקציה נשית, קלילה ועשירה. גם העונה מציעה אבישג ארבל מגוון רחב של הצעות לבוש מבוקר ועד ערב המאפשרות לכל לובשת לשמור על מראה ייחודי, סטייל אישי ונוחות מרבית.

  1. פסים
    פסים רחבים או צרים ובכל סילואט מופיעים העונה בחיבורים קלאסיים של כחול לבן במראה חופשה קיצית, בשחור לבן המתכתב העונה גם עם הטרנד הגיאומטרי ובשלל צבעי הקיץ העזים בהשראת הסיקסטיז.
  2. דפוסים אוריינטליים
    דפוסים מזרחיים מסורתיים, רמזים של הוואי, בייג’ין או טוקיו, דרקון האש, פרח הלוטוס ופריחת ההיביסקוס ורמזים של חופשה על חוף נסתר או טיול בנופים טרופיים – באריגים קלילים, שקופים מעט, המלטפים את הגוף ומאפשרים תנועה קלה ומאווררת.
  3. משמרת לילה
    כחול מלכותי, שילובי שחור ושמנת, משחקים של שקוף ואטום, פליסה המלטף את הגוף המתעגל ומייצר אפקט מעודן, שילובי תחרה ובדים חלקים ורקמות זהב אוריינטליות במחשופים מייצרים אמירה אישית לכל לובשת ומאפשרים לכל הריונית להגיע מוכנה לחגים ולחתונות בקיץ הקרוב.
  4. מטאליים
    כסופים ומוזהבים, מופיעים העונה בשילוב קיצי וקליל עם בדי וינטג’ כאופציה קולית ללבוש רחוב או למסיבה ועם קישוטי מחשופים וכתפיים בשמלות ובחולצות כתחליף לתכשיט.
  5. מבוקר עד ערב
    העונה פריטי הבייסיק המנצחים שלנו בצבעוניות שמשית וחזקה, במגוון דפוסים של פרחים, נקודות ופסים לצד לבן קיצי ושחור נצחי וכחול רויאל. גזרות רפויות ונינוחות המאפשרות לגוף לנשום לרווחה בקיץ הישראלי ובמבחר גזרות המאפשרות בניית מלתחה חכמה מבוקר עד ערב.
  6. קל להיות כלה
    החלטת למסד את הקשר ואת עם בטן? אבישג מציעה שמלות כלה קיציות וקלילות במבחר אורכים וגזרות שונות. שילובי תחרה במחשוף, מקבצות וברק רך ומעודן של סאטן וכל אלה בגזרות המאפשרות לגוף המתעגל לחגוג את מסיבת הכלולות בנוחות מרבית וחושניות רכה.
  7. כל אחת צריכה ג’ינס הריון מנצח
    גם בקיץ ישנה השקעה אדירה בקולקציית ג’ינסים על עונתית שמושפעת ממותגי ג’ינס פרמיום ומאופנה בכלל – מכנסי סופר סטרץ’ במשקל המתאים לקיץ הישראלי. שורטס ג’ינס, סקיני קלאסי בכחול כהה ובשטיפה בהירה, ברמודה ושורטס במראה קז’ואל, בדים בשטיפות מהוהות וג’ינסים בציפוי שעווה.
  8. מה נלבש לבריכה או לים?
    לנופשות ולשחייניות כמו בכל קיץ מציעה אבישג שתי וריאציות לבגדי ים – טנקיני ושלם. העונה בשילובים של שחור ולבן שחור על שחור עם מקבצות עדינות במחשוף בהשראת אסתר וויליאמס האחת והיחידה.


עמוד זה נצפה: 381 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור