חיפוש באינדקס עסקים

אביבית בר זוהר והתאומות חלפון בקליפ משותף

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 פברואר 2014

אביבית בר זוהר הוציאה לאחרונה שיר חדש "חביבי I LOVE YOU" ביחד עם הזמר עדיאל וגם היא רצתה לחבור ולעשות קליפ ליפסינג ביחד עם התאומות חלפון – כוכבת הרשת ולעשות איתן שמח.

לפני כמה חודשים (לפני שאביבית בכלל הוציאה שיר) יצא לתאומות חלפון קליפ ביחד עם ליהיא גרינר על השיר שלה – "Just Like Me". אביבית יודעת מזה? כניראה שכן אבל זה לא מזיז לה.

אבל איך יצא מצב שהתאומות הצליחו להביא לאותו מקום ולאותו הקליפ גם את אביבית וגם את ליהיא?
מי שלא יודע, התאומות חלפון הן תאומות בנות 14,תאומות מאוד מפורסמות בקרב הנוער וכוכבות רשת מצליחות במיוחד. הן עשו ליפסינג לשירים של זמרים והגיעו לסכום צפיות מטורף של 2 מליון בYOUTUBE, התאומות עשו סרטוני ליפסינג עם : אושרי כהן, סקאזי, טום קשתי, ליהיא גרינר,מאור אדרי, מעיין ובתאל (המירוץ למיליון) ועוד סלבס… ובזכות הסירטונים גם קיבלו תוכנית בערוץ הילדים והגיעו לעולם הטלוויזיה.

ביום שני האחרון אביבית בר זוהר הגיעה גם היא  לביתהן של התאומות חלפון ורצתה גם היא לעשות סירטון ליפסינג חדש ומיוחד, כמו שאר הסלבס שעשו עליה לרגל ובאו להתארח בבחדר של התאמוות חלפון, לשיר הסינגל "חביבי I LOVE YOU".
התאומות הצליחו להלביש את אביבית בר זוהר בטרנינג, משהו שאף אחד עדיין לא הצליח לעשות ונתנו לה לחזור לילדות. אביבית והתאומות התחברו מאוד וישבו לאכול ארוחת ערב בבית של  טופז וליפז, התאומות. הן דיברו ודיברו על כל דבר אפשרי. אביבית, הדביקה לתאומות ריסים (משהו שהיה צפוי) וגם דיברה איתן על זוגיות ומערכות יחסים.

(קליפ הליפסינג ייתפרסם ביום חמישי, בשעה 17:00 בערוץ היוטיוב של התאומות חלפון)



עמוד זה נצפה: 506 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור