כוכבת הריאלטי האמריקאית קים קרדשיאן תככב בקמפיין העולמי של הנעליים המחטבות “שייפ אפס” של “סקצ’רס” ותופיע במסגרתו בפרסומת של 30 שניות במשחק הסופר בול. בארץ, יוצגו תמונותיה של קרדשיאן ברשת חנויות “מגה ספורט”, היבואנית הבלעדית של “סקצ’רס” ובחנות הדגל של המותג בנמל תל אביב.
נעלי “שייפ אפס” מהוות להיט ענק בארה”ב ומציבות את הכושר הגופני בהישג ידם של יותר אנשים מדי יום, יותר מ-20 מיליון נעלי Shape-Ups נמכרו מאז ההשקה ב-2009. בארצות הברית פרסמה את הנעליים בריטני ספירס, כאשר לאחרונה אלן דג’נרס, בעלת תכנית האירוח הפופולארית, הדגימה באחת מתכניותיה כיצד פועלת הנעל וסלבריטאיות רבות כגון ג’ולי בנץ ומיני דרייבר מזוהות עם הנעליים הללו וזוקפות המראה החיצוני שלהם לפעולתן.
קים קרדשיאן לקמפיין סקצ’רס