חיפוש באינדקס עסקים

נאוטיקה, קמפיין אביבקיץ 2008

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 מרץ 2008

מותג ההלבשה הבינלאומי לגברים, נאוטיקה, יוצאת בקמפיין אביבקיץ 2008 המאופיין בהתאם לקמפיין הבינלאומי נאוטיקה, קמפיין אביבקיץ 2008של נאוטיקה, שיעלה במהלך החודש ברחבי העולם. חברת אס.בי.אן הלבשה, מקבוצת סקאל, המייבאת ומשווקת את המותג בישראל, תכלול במסע הפרסום הרחב שילוט חוצות, מודעות במגזינים, חסויות בתוכניות טלוויזיה, פעילות קד”מ ואירועי השקת קולקצייה. את הקמפיין יוביל משרד הפרסום אדלר חומסקי שקיבל תקציב בסך של 1.5 מיליון שקל.
תומר ביטרמן, מנכ”ל נאוטיקה ישראל מסר “קולקציית הקיץ של נאוטיקה נותנת פתרונות לבוש, לכל זמן ולכל אירוע, החל מבגדי ים וספורט, דרך בגדי קאז’ואל ועד בגדי ערב חגיגיים. ממחקרים שנערכו בארה”ב, מסתבר כי גברים מעדיפים לבוש נוח ואוורירי תוך שמירה על איכות, אופנתיות ושיק”.

חברת נאוטיקה האמריקאית מתאפיינת בסגנון לבוש המושפע מעולם השייט, היאכטות, הים והגלישה, וכוללת תמהיל נרחב של פרטי לבוש לגברים, ומגוון גדול של אביזרי אופנה: תיקים, חגורות, כובעים ועוד. רשת נאוטיקה כוללת 5 סניפי דגל בישראל ובנוסף, ניתן להשיג את המותג בכל רשת חנויות אמפוריום ובנוסף בעוד 60 חנויות סיטונאיות ברחבי הארץ.



עמוד זה נצפה: 508 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

    אני מאשר/ת קבלת דיוור [recaptcha]