חיפוש באינדקס עסקים

מחובתנו לשמור על שוק החלקות השיער בישראל

פורסם מאת: RitaB בתאריך: 5 מאי 2021

מחובתנו לשמור על שוק החלקות השיער בישראל

שוק החלקות השיער בישראל בוער, תרתי משמע.
הלהבות לא עולות רק מן התקשורת, מעצבי שיער, יצרנים ומשווקים של החלקות שיער פוגעים בהיסח הדעת
בעולם השיער הישראלי ובשוק החלקות השיער בפרט.

נראה שכל גורם דואג לעצמו, לפרנסתו ולאינטרסים הפרטיים שלו, ובדרך רומס את האינטרס הכללי של שוק מעצבי השיער בישראל.

הפרסומים בתקשורת בעניין נזקים (לכאורה) שנגרמו ללקוחות בעקבות החלקת שיער לא מתחילים כנראה יש מאין.
הכסף מעוור וגורם לבעלי אינטרסים פרטיים לפגוע בענף עליו כולנו צומחים וממנו מתפרנסים אלפי מעצבי שיער ומספרות בישראל.
אחרי שנה קשה כל כך, שנת קורונה שטלטלה את הענף כולו, דווקא עכשיו עלינו לחזק את הענף ולדאוג לשלמותו, למען כולנו.
לראות, דווקא בימים אלה, שיש מי שדואג להציף אל התקשורת, טענות והאשמות שפוגעות באלפי משפחות, מקומם ולא נותן לנו ב'הדליין' מנוח.
'הדליין' הגוף התקשורתי המקצועי הותיק והגדול בארץ של עולם השיער, פשוט לא ייתן לאף אחד לפגוע בשוק החלקות השיער בישראל לפגוע בעצמו.
ראשית, למען הסר ספק, הבהרה חשובה :
מי שמשתמש במוצרים שאינם מאושרים על ידי משרד הבריאות, לא רק פוגע בבריאותו שלו ובבריאות לקוחותיו/ה, אלא פוגע בשם הטוב והאמינות של השוק כולו.
אנו ב'הדליין' מוקיעים כל שימוש בתכשירים שאינם מאושרים כחוק לשימוש מקצועי, ומעודדים שימוש אך ורק בתכשירי שיער בטוחים לשימוש, תוך הקפדה על עבודה לפי ההתוויה על גבי המוצר, למען שמירה על הדבר החשוב ביותר – הבריאות.

 

בהינתן העובדה שמעצבי השיער בישראל משתמשים בהחלקות שיער מאושרות על ידי משרד הבריאות ועובדים לפי ההתוויה על גבי המוצר, לא אמורה להיגרם כל פגיעה בריאותית והשוק כולו יוכל להמשיך להתקיים ולשגשג לתועלת הכלל.

הנטייה הישראלית של אנשים לדרוך אחד על בהונות האחר, לרמוס ולדרוס אחרים בכוונה להשתלט, לגדול, להרוויח יותר, אולי גורפת יותר כסף לכיס בטווח המיידי, אבל הנטייה הזו מסוכנת מאין כמוה ועלולה לגדוע את הענף כולו.
מי שחושב שכיול להצמיח שוק לקוחות, מוניטין מקצועי, למכור יותר ולבסס עצמו שיצרן ומשווק של החלקת שיער, כזו או אחרת, על ידי פגיעה באחרים, במקור פרנסתם של חברים למקצוע – טועה טעות ענקית.
הדאגה לעצמך לא יכולה לבוא על חשבון אחרים.
לא מוסרית ולא עסקית.

כמה ביטולים קיבלו מעצבי שיער על החלקות לאחרונה?
כמה שעות של טלפונים השקיעו מעצבי שיער להרגעת לקוחות מודאגות ששמעו שמועות לא מבוססות?
כמה הפסיד שוק השיער הישראלי בגלל גל עכור ששטף את ענף ההחלקות לאחרונה?

את זה אנחנו לא נאפשר.
הדאגה של 'הדליין' לשוק כולו, לכלל ענף המספרות בישראל היא חד משמעית.
אנו לא ממהרים לחשוף ידיעות, להזכיר שמות, להיכנס לפרטים… כי זה פשוט יעמיק את הטלטלה בשוק ועלול לפגוע בעוד יותר מעצבי שיער.
העיקרון העומד מול עינינו, לכל אורך השנים בהם אנו עומדים לצד מעצבי השיער הישראלים, הוא ברור:
אנחנו פה בשביל לדאוג לענף כולו, לעזור למעצבי שיער להיבנות, לצמוח ולשגשג.

יש לכם הערות? בקשות?
אנחנו כאן בשבילכם.
במייל, או דרך המדיה החברתית שלנו



עמוד זה נצפה: 210 פעמים