חיפוש באינדקס עסקים

מוצרי קנביס רפואי על המדף, מתחם לבילוי גברי בקניון ועוד.

פורסם מאת: בתאריך: 13 אוגוסט 2015

 הבוגרים של המחלקה לעיצוב מדיה חדשה במכללה הטכנולוגית הנדסאים באריאל בחרו לעצב פרויקטים מקוריים בנושאים חברתיים, סביבתיים ותרבותיים עכשוויים

 
הודיה רחמילוביץ’, סטודנטית במחלקה לעיצוב מדיה חדשה במכללה הטכנולוגית הנדסאים באריאל בחרה כפרויקט גמר לעצב מוצרי קנאביס רפואי תחת השם "קלמה". "מוצרי הקנאביס הרפואי נצרכים לאחר קבלת אישור מיוחד ממשרד הבריאות. צריכת קנאביס רפואי נעשית בדרכים מגוונות, אך רכישת המוצרים מתקיימת במסגרת מצומצמת של חברות המורשות לכך כשעיצוב האריזות והמוצרים המכילים את הקנאביס מיושן וחסר מיתוג. מטרת הפרויקט היא לעצב סדרת מוצרי הקנאביס בעיצוב שישייך וימתג את הקנאביס לקטגוריית המוצרים כמוצר סמי רפואי לגיטימי ולשייכו כתרופה ממקור צמחי בדומה לתרופות על מדפי בתי המרקחת."
 
פרויקט הגמר של רחמילוביץ’ הוצג לאחרונה לצד פרויקטים נוספים בתערוכת בוגרי המחלקה להנדסאי עיצוב מדיה חדשה של הנדסאים באריאל. פרויקט בולט נוסף הוא הפרויקט של אביטל רוטשילד אשר בחרה כפרויקט למתג מתחם בקניון המיועד לגברים תחת השם "הדקה ה-19". "קהל הלקוחות הגברי המלווה לרוב את בת הזוג במסע הקניות בקניון הוא קהל יעד שמתעלמים מקיומו", מסבירה רוטשילד. "בחרתי למתג מתחם הממוקם במרכזי קניות ומאפשר לגברים לבלות זמן איכות ומפגש גברי בזמן שבנות זוגם עורכות קניות. המתחם בעצם מאפשר לאישה ליהנות משופינג ללא מגבלת זמן, ואף זמן הקניות שלה יכול להתארך- ובן זוגה במקום לשבת על הספסל בקניון ולדחוק באישה להזדרז בקניות, מבלה יחד עם עוד גברים במצב דומה. המתחם כולל בר עם שתייה ואוכל, טלוויזיות עם ערוצי ספורט ומשחקי פלייסטיישן ועוד. התוצאה היא רווח עבור שני בני הזוג ובמקביל רווח גם להנהלת הקניון והחנויות שבו".
 
הפרויקט של הודיה רחמילוביץ’
 
פרויקט נוסף הוא "BUTTERFLY" שאותו עיצבה כלנית דקל. הכוונה היא למיתוג של מתחם ייעודי הממוקם בנמל התעופה בן גוריון המציע להשכרה חללי שינה קומפקטיים הבנויים בתצורת קפסולה. מטרת המתחם לסייע לנוסעים להפוך את חוויית ההמתנה לטיסה לנעימה יותר ולמייגעת פחות (המתחם כולל שירותים ומקלחות סמוכים בתשלום). מטרת המתחם לאפשר לאנשי עסקים להגיע רעננים ליעדם. שירות דומה מופעל בעולם ביפן בערים טוקיו וקיוטו, הונג קונג- סין, ובנמל התעופה הית’רו שבלונדון. 
 
ד"ר יוכבד פנחסי- אדיב, מנהלת המכללה הטכנולוגית הנדסאים באריאל, מסבירה על ייחודיות התערוכה: "תוצרי הבוגרים מעידים על יכולתם של בוגרי המחלקה לעיצוב מדיה חדשה להשתייך לקהילת מעצבי המחר. בוגרי המחלקה בדרכם להשתלב בעיצוב מדיה חזותית או דיגיטלית, מעצבי פרינט או מעצבי אפליקציות, אתרים או משחקי אינטרנט. זאת תוך הסתכלות קדימה אל עיצוב וייצור כחול לבן, ודחיפת הכלכלה הישראלית קדימה. איכות פרויקטי הגמר מעידה על הליך הכשרה נכון, שבה הסטודנטים קיבלו כלים עדכניים והתנסו אל מול התעשייה בפרויקטים אמיתיים כחלק מלימודיהם, והכול כדי להפוך למומחים בתחומם ועל פי הנדרש בתעשייה".
 
כמידי שנה, גם השנה מתקיימת תערוכת הבוגרים של המחלקה לעיצוב מדיה חדשה באריאל שבה מציגים בוגרי המחלקה את פרויקט הגמר שלהם. פרויקט הגמר מהווה את השלב האחרון בתכנית הלימודים לקראת קבלת תואר הנדסאי. זהו פרויקט עיצוב אישי, שאותו מפתח הסטודנט מהשלב הרעיוני ועד שלב היישום; הכול תחת כנפי המחלקה ובהנחיה אישית של סגל המרצים וראש המחלקה. מגוון הפרויקטים מעורר עניין והשראה בנושאים קהילתיים וחברתיים, סביבתיים ותרבותיים עכשוויים. הבוגרים מציגים בפרויקט הגמר עיצוב חדשני וחשיבה שיווקית ויזמית של מעצבים בעלי כישרון ויכולת מקצועית גבוהה שאותה רכשו הסטודנטים במחלקה. אלו בוגרים בעלי סגנון ואמירה אישית וייחודית המשתלבים בשוק העבודה.
 
פרויקטים של ההנדסאים במכללת אריאל
 
רשימת פרויקטים נבחרים נוספים: **חומרים והדמיות יינתנו על פי דרישה**
 
מארי אבבה- ADIS (חדש באמהרית)- תערוכת צילומים נודדת המספרת בתמונות אודות תרבות הקהילה האתיופית. התערוכה תציג את תרבות הקהילה האתיופית ותתמקד בשלושה נושאים: טקס הבונה (הכנת הקפה), הלבוש מסורתי והשפה הטיפוגרפית האמהרית. מטרת התערוכה היא לחשוף את תרבות הקהילה האתיופית לקהל יעד רחב בציבור הישראלי שאינו מכיר את ייחודה ו/או תרבותה ולהציגה באור שונה.
 
אפרת אפק- סופר סבתא- פרויקט חברתי שמטרתו להעשיר את שעות הפנאי של אזרחים ותיקים ולעזור במטלות שונות למשפחות צעירות, במרכז הפרויקט דמות הסבתא שהיא דמות אחראית, בעלת חכמה וניסיון חיים היכולה לייעץ ולעזור למשפחות צעירות. משפחות שזקוקות לסיוע כלשהו נרשמות לפרויקט במשרד לאזרחים ותיקים. כמו כן, נשים מבוגרות המעוניינות לקחת חלק בפרויקט  נרשמות גם הן. כך שנוצר מאגר שמי של משפחות וסבתות. המשרד עורך את השידוך בין הסבתא לבין המשפחה בהתאם לצרכים ולאזור מגורים.
 
גיתית בר אשר- URB-  אפליקציה שיתופית חברתית אשר תעזור לבנות בגיל ההתבגרות לדעת להעריך ולאהוב את עצמן יותר, על ידי מתן טיפים, משפטי עידוד, סרטוני מוטיבציה ושיתוף פוסטים אנונימיים של הנערה המתבגרת.
 
תהילה גלמן- סברס- קמפיין מחאה לביטול תופעת הציניות בחברה. הקמפיין יציג מחאה כנגד תקשורת בינאישית צינית והסתכלות שלילית על המציאות. במסגרת הקמפיין יתקיים "יום ללא ציניות"- בו הישראלים מוזמנים לנסות להסתכל על העולם בצורה חיובית ולהרשות לעצמם ליום אחד להסיר את מסכות ההגנה הציניות. ביום זה יחולקו פליירים, חולצות, משקפיים ורודים- להסתכלות חיובית, התקשורת תסקר את החדשות בצורה חיובית- במהדורה "ורודה", ועדי עובדים ותלמידי בתי ספר יעברו סדנאות אופטימיות וכו’.
 
טובי הררי- מועדון 27- מועדון לילה המציע הופעות הולוגרמה של אמנים ידועים שהלכו לעולמם. שם המועדון מספק מחווה סימלית לאמנים שהלכו לעולמם בגיל 27. במועדון יוצגו מגוון רחב של אמני רוק מהארץ ומהעולם.
 
רוני ליפשיץ- איתנה- קמפיין למודעות ועידוד נשים לבצע בדיקות לגילוי מוקדם של סרטן השד הגילוי המוקדם של המחלה מגביר את הסיכוי להחלמה ב90% ולכן נחוץ כלי שיאפשר זאת. מסגרת הקמפיין מטעם האגודה למלחמה בסרטן כוללת מיתוג מעבדה ניידת העוברת בין ערים ומציעה שירות של בדיקות מקדימות וממוגרפיות על ידי צוות רופאות מומחות במטרה להגביר את הנגישות לבדיקות.
 
חן משה- נהורא- עמותה למען משפחות אומנה. מיתוג ועיצוב עמותה למשפחות אומנה. מטרות העמותה ומסע הפרסום: להעלות את המודעות בקרב הציבור בנושא ילדים בסיכון, להעלות את המודעות בקרב הציבור לתהליך האומנה במשפחות פוטנציאליות מתאימות, להגדיל את מלאי המשפחות הפוטנציאליות לאומנה, ליווי אישי לילדים בסיכון על מנת לתת להם תחושת ביטחון והצלחה, לשמר משפחות אומנה קיימות, להגדיל את מספר המתנדבים התומכים במשפחות אומנה ובילדים.


עמוד זה נצפה: 223 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור