לשעות הערב, לאירוע או לפגישה חשובה תמיד טוב שנתאבזר בפריטים אקסקלוסיביים שיתנו מענה לאאוטפיטים שיעניקו מראה נשי, קלאסי וסקסי והכי חשוב, כאלו שישאירו רושם.
.jpg)
במיוחד בשביל הצורך הזה יצרה רשת ONOT קולקציית פרימיום, ליין בגדי ערב קלאסיים.
קולקציית הפרימיום של הרשת שואבת את השראתה מתקופת הבארוק, המקבל אדפטציה עכשווית של סילואטות עדכניות ונשיות בשילוב אלמנטים מוזהבים ובדים עשירים.
אבנים מנצנצות ורקמות בעיטורי זהב שמקבלות מקום של כבוד בקולקציה, מעטרות גזרות קלאסיות נשיות ומעניקות להן את הטוויסט הנכון.
הצבעוניות בקולקציית הערב מורכבת מגוונים אלמותיים של שחור ושמנת לצד צבע היין, כחול-נייבי וירוק בקבוק העמוקים והחורפיים.
הבדים בקולקצית ה-PREMIUM הם בדים עשירים וזוהרים כגון: ז’קארד, ברוקאד, תחרה, שיפון וסאטן המהווים טקסטורות מפתח לטרנד עשיר, נשי ודרמטי.
את קמפיין החורף של רשת ONOT מובילה הדוגמנית ואשת העסקים מיכאלה ברקו זו עונה שניה.
ONOT הינה רשת אופנת נשים בפריסה ארצית נרחבת, המתמחה במידות הביניים ומעניקה לנשים מענה אופנתי עדכני במגוון רחב של סגנונות ובהתאמה למגמות האופנה הבינלאומיות. החברה בבעלות פרטית של משפחת שמע ומשפחת יפת, הוקמה בשנת 1979 וכיום מפעילה 65 סניפים ברחבי הארץ מתוכם 9 מנוהלים ע"י זכיינים. לחברה למעלה מ-300 עובדים. מועדון הלקוחות של הרשת מונה למעלה מ-200,000
.jpg)