רשת המשביר לצרכן וניו פארם משיקות השבוע יחד את “מסיבת ההפתעות”, חגיגה אמיתית של מועדון הלקוחות קלאב 365, המתקיימת פעמיים בשנה ומביאה לגידול תמידי בסל הקניות ובכמות הפריטים. מסיבת ההפתעות תחל באמצע חודש מאי ותכלול מגוון גדול של הנחות ומבצעים בכל מחלקות הרשת בהם: קוסמטיקה, אופנה, הלבשה תחתונה, כלי בית, טקסטיל ועוד. בנוסף, תעניק חברת קשרי תעופה קופון זהב לנסיעה לטורקיה ב-399$ ועוד כ-1000 ש”ח מתנה למזמינים טיסה לארה”ב. מסיבת ההפתעות של המשביר לצרכן מהווה מסורת הנמשכת כבר 5 שנים ברציפות. השנה יתמקד קונספט ההפתעה ב-450 אלף בתי אב בישראל, חברי מועדון 365, אשר יקבלו לביתם במתנה 6,000 ₪ לקניות ברשת המשביר לצרכן ובניו פארם. המתנה תינתן באמצעות פנקס צ’קים שיתקבלו לבית חברי המועדון אשר יעניק כסף מזומן המיועד לקניות במשביר לצרכן ובניו פארם. לדוגמא: 1550 ₪ מתנה במחלקות קוסמטיקה טואלטיקה וטבע, 590 ₪ מתנה לקניה בטכסטיל בית, 285 ₪ מתנה לקנית פריטים במחלקת הלבשה תחתונה, 455 ₪ מתנה במחלקת כלי בית, 350 ₪ מתנה במחלקת אופנת נשים, 220 ₪ מתנה במחלקת אופנת גברים, 150 ₪ בקנית אביזרי אופנה, 150 ₪ בקנית בגדי ילדים ועוד. כמו כן יערכו מבצעי מתנות והנחות לדוגמא: מחלקת בישום בשמים נבחרים 50% הנחה, מוצרי איפור וטיפוח מובילים 1+ 1 מתנה, 30% הנחה על אופנת נשים וגברים ועוד. שירלי פאר, סמנכ”ל השיווק של קבוצת המשביר לצרכן מסרה כי מסיבת ההפתעות הינה אירוע דגל של המשביר לצרכן וניו פארם, המתבסס על מהלך אסטרטגי שיווקי שמטרתו לייצר בקרב חברי מועדון 365 את חווית הקניה האטרקטיבית והמשתלמת ביותר, בעיקר לקראת השקת קולקציות חדשות בתחומי האופנה, הקוסמטיקה וההנעלה. לדבריה: בשנה שעברה חילקה הרשת צ’קים בשווי 5,000 ₪ לחברי מועדון קלאב 365. מנתוני מסיבת ההפתעות האחרונה שערכה הרשת, למעלה מ-45% מחברי המועדון מימשו את התלושים וחלה עלייה של 20% במכירות. לרגל השקת מסיבת ההפתעות יוצאים המשביר לצרכן וניו פארם במסע פרסום רחב הנערך באמצעות משרד הפרסום מקאן והוא כולל: סרטון בכיכובה של סנדי בר שישודר בערוצי הטלוויזיה המסחריים, קמפיין רדיו, קמפיין אינטרנטי, מודעות בעיתונות ארצית, SMS ל- 450 אלף חברי מועדון, דיוור ישיר ומסע קד”מ רחב בסניפי הרשת.
רשת המשביר החדש לצרכן, בבעלות קבוצת שביט הינה רשת בתי הכל-בו היחידה בישראל. החברה מפעילה 21 חנויות ו-5 חנויות קונספט (המתמקדות בתמהיל מוצרים מצומצם יותר, המכוון בעיקר לקהל הנשים) ברחבי הארץ, שממוקמות על שטח כולל של כ-95,000 מ”ר. לרשת שישה תחומי פעילות מרכזיים: אופנה והלבשה, עולם הבית, קוסמטיקה, זכיינות, תיירות (באמצעות חברת קשרי תעופה, מועדון 365, גאמפ, והמכרז של המדינה).