חיפוש באינדקס עסקים

עסק מומלץ
שלום! הגעת ל:

רבקה זהבי פאות

חברת תוספות השיער והפאות הגדולה בישראל


טלפון:03-5797279 טלפון נוסף:09-7404456 כתובת:הראה 79 רמת גן

המבחר הגדול בארץ של פאות ותוספות שיער

רבקה זהבי פאות

רבקה זאבי פאות

זו החברה הגדולה והמובילה בתחום של פאות ותוספות שיער בישראל ובעלת מוניטין בינלאומי של מעל ל45 שנים החלוצה בתחום .

סיפורה של החברה החל עשרות שנים אחורה בעולם תוספות השיער והפאות שם החלה האהבה למקצוע של רבקה זהבי האגדית בטורנטו קנדה לפני ארבעים וחמש שנים .
לאחר שחזרה לישראל היא החליטה שזו דרכה ומכאן הכל היסטוריה רבקה הידועה ביושרה שלה והאמת לא התפשרה על האיכות ויצרה את החברה הגדולה אשר טבעה את חותמה בישראל והפכה עד היום להיות עבור כל העוסקים בתחום למקום שממנו למדים ומה עושים והוותה בית למאות פאניות עם סניפים אשר פרוסים ברחבי ישראל. רבקה זהבי המותג הגדול בישראל שאין שני לו יצרה ועשתה ועדיין עושה תצוגות בינלאומית  סמינרים, והדרכות ברחבי העולם.

בשנת 1985 הקימה את החברה רבקה זהבי פאות וחרטה על דיגלה את הדרך שמובילה אותה עד היום, מקצועיות, איכות, שירות וחדשנות ללא תחרות, וכיום עומד בראש החברה מר אמיר זהבי בנה של רבקה והוא משמש כמנכ"ל החברה.

אחד הגורמים המעניקים לחברת רבקה זהבי את המוניטין האדיר טמון בעובדה שהחברה מייצרת את הפאות ותוספות השיער במפעל שלה תוך הקפדה על מקצועיות חסרת פשרות.
כמו כן החברה היא גם מייבאת את המוצרים האיכותיים והמתקדמים ביותר שקיימים בתחום של הפאות ותוספות השיער.

החברה מונה כיום כ-30 עובדים העוסקים בשיווק ובייצור תוספות שיער, פאות משיער טבעי או סינטטי.

כמו כן אנו מעמידים  לרשות לקוחותינו מספרה מקצועית עם צוות מוכשר המתמחה במגוון פתרונות לנשירת ודלילות שיער, תוספות שיער, והארכת שיער.

כמו כן חברת רבקה זאבי פאות עומדת מאחוריי עשרות הפקות טלוויזיה סרטים, והפקות שונות ניתן לראות את הפאות של החברה בתוכניות הטלוויזיה והפרסומות הנפוצות ביותר בישראל.

חברת רבקה זהבי פאות גם מעניקה תרומה לקהילה מזה עשרות שנים, התרומה מתבטאת על ידי יצירת פאות למחלקות האונקולוגיות ולארגונים השונים, כמו כן עובדי החברה מעניקים בהתנדבות טיפולי שיער ופאות בשישה בתי חולים ובאגודה למלחמה בסרטן. וזה מעט ממה שאפשר לחשוף ,האנשים צנועים מקצועיים משפחתיים ורמת השירות הגבוהה בישראל.

מגוון הפיאות ותוספות השיער של רבקה זהבי הוא הגדול ביותר במזרח התיכון אין שני לו .

פאות טבעיות | פאות לגברים | פאות רפואיות | הארכת שיער |  תוספות שיער |  נשירת שיער | טריכוטילומניה | אלופאציה אראטה | פאות לתיאטרון

 מקצועיות, איכות, שירות וחדשנות ללא תחרות

גלריית תמונות

מגוון פאות מבית רבקה זהבי

רבקה זהבי תוספות שיער

וידאו

מפה

הראה 79 רמת גן

צור קשר

אני מאשר/ת קבל דיוור


שתף עמוד זה

עמוד זה נצפה: 1,333 פעמים