חיפוש באינדקס עסקים

תצוגת אופנה של רשת האופנה – מאוזנר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 ספטמבר 2012

יסמין מאוזנר ודליה מזור. צילום: אלירן אביטלהרבה זמן לא נראה בעולם האופנה מקבץ כה גדול של נשיות עוצמתית על במה אחת.

השבוע קיימו רבקה ויהושע מאוזנר, המנכ"ל והמעצבת הראשית של רשת אופנת העילית "מאוזנר", תצוגת אופנה מושקעת לחורף 2012/13. האירוע נערך בלוקשיין לא שגרתי – מפעל החברה היוקרתי בדרום תל אביב, והדוגמניות, שהנן נשים מוכרות ומצליחות, הילכו על שולחנות הגזירה עליהם נתפרים בפועל מדי יום הבגדים.

על תקן הדוגמניות בתצוגה תיפקדו קבוצה של נשים מוכרות ומצליחות, בהן דליה מזור, דנה רון, עינת שרוף, המסעדנית ננה שרייר, עו"ד כנרת בראשי, עו"ד רויטל סוויד, יו"ר עמותת "קו לחיים" רינה עידן והסופרת שרון רובינשטיין. הבנות עמדו במשימה בגבורה וחלקן אף ציינו שלצעוד על הבמה, עבורן הייתה אחת החוויות הכיפיות ביותר שחוו.

דליה מזור, שהנה גם פרזנטורית עבר של מאוזנר, חזרה לאחרונה מחופשה באילת רעננה ושזופה, פתחה את התצוגה , והתקבלה במחיאות כפיים סוערות ושריקות. דנהרון, חשפה גזרה חטובה במיוחד שלא הייתה מביישת אף דוגמנית והראתה לכולן שאפשר להתחיל לדגמן גם בגיל 40, עינת שרוף ביקשה מהדי ג’יי שירים ישראלים מקפיצים ופצחה בשירה וריקוד תוך כדי ההליכה על המסלול והקפיצה את קהל העיתונאים. במהלך ההכנות והחזרות כל המשתתפות הפכו לחברות מאוד קרובות ואפילו קבעו להיפגש לאחר התצוגה במסעדה של ננה שרייר, ננוצ’קה.

דליה מזור ודנה רון. צילום: אלירן אביטל

כנרת בראשי ויסמין מאוזנר. צילום: אלירן אביטל

ננה שרייר ועינת שרוף. צילום: אלירן אביטל
ננה שרייר ועינת שרוף. צילום: אלירן אביטל



עמוד זה נצפה: 474 פעמים

פפארצי

אני מאשר/ת קבלת דיוור