חיפוש באינדקס עסקים

תסרוקות כלה מומלצות לקיץ 2018

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 יולי 2018

הטרנדים החמים של תסרוקות הכלה לקיץ 2018

עומדת להתחתן?
מזל טוב.

מה עם תסרוקת הכלה שלך?
כבר החלטת איך את רוצה שהשיער שלך ייראה בחתונה?

אם את עדיין מתלבטת, קבלי את החדשות והעדכונים לגבי תסרוקות כלה לקיץ 2018 מפי המאסטר בעצמו, גיורא יצחקוב, אומן תסרוקות הכלה של ישראל.

תסרוקות כלה מומלצות לקיץ 2018

"חשוב להיפגש לתכנון תסרוקת כלה, זמן רב לפני מועד האירוע החגיגי" – הוא מתחיל להסביר – "הרבה פעמים צריכים לתת לשיער טיפול מראש שיאפשר להגיע לתסרוקת הכלה המתוכננת. להסתפר, לצבוע, להחליק, לסלסל, תוספות שיער… מה שצריך. ואת אלה חייבים לעשות מראש ולא ביום החתונה.
מטרת הפגישה הזו היא לתכנן את תסרוקת הכלה שלך עם כל הפרטים. להכין מפת דרכים לביצוע התסרוקת ביום האירוע, כך שתהיי רגועה ובטוחה שהתוצאה תהיה מושלמת לטעמך"

אחרי הדגשת השלב החשוב הזה בתכנון תסרוקת כלה, הוא עובר לספר לנו על סגנונות אופנתיים של תסרוקות כלה, על מראות השיער של הכלות בקיץ 2018.

תסרוקות כלה מומלצות לקיץ 2018

"אנחנו רואים הרבה בקשות לשיער פזור בחלקו, אסוף בחלקו, עם מראה מרושל בכוונה. חשוב להבין שגם מראה מרושל של תסרוקת כלה הוא תהליך בו כל קווצת שיער מונחת בכוונה במקומה, כל תלתל מתוכנן וממוקם בדיוק איפה שהוא צריך להיות. אין שום רישול בביצוע התסרוקת. יש דיוק ומקצוענות.
המראה הרומנטי של תסרוקת כלה עם גלים חופשיים, גולשים, הוא הזדמנות מצוינת להשתמש בגוונים לשיער שידגישו את הגלים, את התלתלים ובאביזרים לשיער, קשתות וסיכות בסגנונות שונים לבטא את הנסיכה שבך."

גיורא יצחקוב המאסטר בתסרוקות כלה מציע גם איפור כלה בסלון שלו בתל אביב.
איפור כלה מקצועי שיעניק לפניך מראה נסיכי מושלם
בתמונות מטה ניתן לראות תסרוקות כלה ואיפור כלה מידי גיורא יצחקוב.

תסרוקות כלה מומלצות לקיץ 2018
אם גם את רוצה את הטוב ביותר, אם גם את רוצה מראה נסיכי מושלם ליום חתונתך, התקשרי וקיבעי לעצמך פגישת ייעוץ ותכנון בסלון גיורא:
סניף תל אביב 072-3934545 / סניף ראשון לציון 072-3934546

הקליקי לתמונות של תסרוקות כלה מבית המאסטר גיורא יצחקוב

תסרוקות כלה מומלצות לקיץ 2018



עמוד זה נצפה: 2,481 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור